فعالیت بهزیستی در زمینه نگهداری از سالمندان چشمگیر و اثر گذار است

نماینده ی ولی فقیه وامام جمعه زنجان در دیدار با سرپرست بهزیستی و جمعی از مسئولین این اداره کل به خدمات بهزیستی در زمینه ی نگهداری از سالمندان اشاره کرد و فعالیت بهزیستی در زمینه نگهداری از سالمندان را چشمگیر و اثر گذار خواند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان آیت الله خاتمی با بیان اینکه حرکت جامعه به سمت سالمندی نیاز به توسعه مراکز سالمندان با ارایه خدمات با  کیفیت را ضروری می نماید، اضافه کرد: بهزیستی با ارتقاء شرایط نگهداری در مراکز سالمندان توانسته قدم موثری در بهبود زندگی سالمندان و شهروندان ارشد جامعه بردارد.

وی گفت: ایجاد و گسترش فضای سبز ،کاشت درختان مثمر ،آبیاری وبرداشت محصول با کمک خود سالمندان  در مراکز نگهداری می تواند بهبود روان و سلامت جسمی آنها را در پی داشته باشد.

نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه زنجان با بیان اینکه انتخاب مدیر از داخل مجموعه بهزیستی موجب بهبود خدمات رسانی است، عنوان کرد: خدمات در بهزیستی برای هرکسی فراهم شود مایه خرسندی و توفیق بزرگی است .

آیت الله خاتمی تصریح کرد: بهزیستی آخرین پناهگاه مددجویان است و کارکنان بهزیستی طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «سعی کنید کسی از قلم نیفتد»باید تلاش کنند مددجویی فراموش نشود.

وی یادآور شد: خدمت به اقشار محروم که توانایی دفاع از حقوق خود را ندارند لذت بخش است و آثار خدمات برای نیازمندان واقعی است و خدمت به نیازمندترین اقشار مردم مایه توفیق و خشنودی خداوند است.

در ادامه دیدار سرپرست بهزیستی استان زنجان با تاکید بر افزایش خدمات به جامعه هدف گفت: کارکنان بهزیستی فارغ از هر موقعیت شغلی مددکاربوده و شأن مددکاری برای آنها محفوظ است و افتخار می کنیم که خدمات دهی به اقشار آسیب پذیر جامعه را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای خدمت به جامعه هدف افتخار می کنیم که در بهزیستی مددکار هستیم و چرخه خدمات بهزیستی از قبل از تولد اعم از مشاوره ژنتیک تا بعد از آن به آحاد جامعه، اعم از افراد دارای سوء مصرف مواد، زنان سرپرست خانوار، ایتام، افراد دارای معلولیت و... ادامه دارد و کمتر سازمانی چنین خدمات گسترده ای دارد.

کد خبر 53176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد