رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

مدیر کل بهزیستی استان قم، گفت: براساس قانون بودجه ۱۴۰۰ قبض‌های آب، برق و گاز مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به شرط مصرف بهینه رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مهدی پهلوانی ستوده، مدیر کل بهزیستی استان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: براساس قانون بودجه سال ۱۴۰۰ هزینه‌های قبض‌های آب، برق و گاز مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مشروط به استفاده بهینه و تا سقف تعیین شده رایگان است.

وی گفت: مددجویان مستمری بگیر بهزیستی می‌توانند با مراجعه به مراکز مثبت زندگی و تحویل شماره شناسه ها، قبض‌های محل سکونت خود برای ثبت در سامانه از این خدمت بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی قم ادامه داد: واجدین شرایط به منظور محاسبه مبالغ قبوض پرداختی سال ۱۴۰۰، هرچه سریع‌تر با مراجعه به مراکز بهزیستی، شناسه قبوض پرداختی امسال خود را ارائه دهند.

پهلوانی افزود: مددجویان در صورت جابه جایی محل سکونت هم باید قبض‌های محل جدید را در این سامانه به ثبت برسانند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۷۰ درصد اطلاعات مددجویان مستمری بگیر بهزیستی ثبت شده است تصریح کرد: تلاش داریم تا مددجویان ساکن در خانه‌های مشاع هم از این خدمات بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است مددجویان مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی هم می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و ارائه قبض‌های آب، برق و گاز محل سکونتشان با ثبت نام دراین طرح از خدمات آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 53134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد