سالن ورزشی مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر علیه السلام بیرجند جهت تکمیل با دستور استاندار تا خرداد تأمین اعتبار می شود

با قول مساعد استاندار خراسان جنوبی مبنی بر تأمین اعتبار لازم، سالن ورزشی مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر(علیه السلام) بیرجند جهت تکمیل و افتتاح در اسرع وقت تأمین اعتبار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی به نقل از استانداری خراسان جنوبی دکتر قناعت در جریان بازدید از مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر (علیه السلام) شهر بیرجند، تکمیل پروژه نیمه کاره استخر سرپوشیده و سالن ورزشی این مجموعه را از اولویت ها برشمرد.
وی از اختصاص مبلغ ۲ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه خبرداد و متذکر شد: کار تکمیل این پروژه باید شتاب بگیرد.
استاندار تأکید کرد: بازدید دوم بنده از این مجموعه در خرداد ماه سال آینده و زمان افتتاح این سالن ورزشی خواهد بود.
دکتر قناعت با اشاره به دیگر مشکلات این مجتمع خیریه، تصریح نمود: بازسازی مجموعه، افزایش زمین برای انجام اقدامات توسعه ای از جمله در بخش بانوان و... از مواردی است که به عنوان مسائل اینجا مطرح شد.
وی پیشنهاد داد: طی جلسه ای در ماه مبارک رمضان با حضور اعضای هیئت امنای مجتمع و دستگاه های متولی برای این موارد برنامه ریزی می کنیم.
به گفته وی؛ تدوین یک برنامه توسعه ای برای چند سال آینده نتیجه این جلسه خواهد بود.
استاندار خطاب به کارکنان این مجموعه تأکید کرد: کار بسیار ارزشمند و انسان دوستانه‌ای انجام می‌دهید که اصلاً نمی‌توان برای آن قیمت تعیین کرد.
دکتر قناعت خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بهتر به معلولان، کمک به خانواده های دارای عضو معلول در مقابل فشارهای مالی و اقتصادی و نیز کاهش معضلات جامعه از مهمترین پیامدهای اقدامات این مجموعه می باشد.
سرپرست اداره کل بهزیستی استان هم در این مراسم از ۲۲ مرکز توانبخشی فعال در خراسان جنوبی گفت و تصریح نمود: مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر علیه السلام شاخص ترین این مراکز است که ۵۰ درصد معلولین استان را تحت پوشش دارد.
شرفی خاطرنشان کرد: در این مجموعه، معلولین بی سرپرست، مجهول الهویه و دارای خانواده های ناتوان مالی نگهداری می شوند.
رئیس هیات مدیره توانبخشی حضرت علی اکبر(علیه السلام) بیرجند نیز در ادامه به تشریح شرایط مجموعه پرداخت و گفت: این مجتمع سال ۷۶ با ظرفیت ۷۵ مددجو شروع به کار کرده، در حال حاضر به بیش از ۴۰۰ معلول و سالمند خدمات ارائه می شود.
کریم پور متذکر شد: قسمت عمده ی هزینه‌های درمانی، خوراک، پوشاک و ... این مجتمع، توسط مردم و گروه‌های خیریه و قسمتی از هزینه های نگهداری نیز از محل یارانه ی بهزیستی تأمین می‌شود.

کد خبر 53124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد