حضور استاندار در بهزیستی استان سمنان

سید محمدرضا هاشمی استاندار استان با حضور در بهزیستی ضمن دیدار با پرسنل در شورای معاونین شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار استان با حضور در بهزیستی ضمن دیدار با پرسنل در شورای معاونین شرکت کرد.

این برنامه که در ساعات اولیه صبح انجام شد اعضای شورای معاونین بهزیستی استان میزبان استاندار،  مدیرکل حوزه ریاست، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوقی و مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بودند.

سید محمد رضا هاشمی با حضور در جمع معاونین و روئسای ستادی بهزیستی استان ضمن تبریک بعثت پیامبر اکرم(ص) و تقدیر از زحمات و خدمات مجموعه بهزیستی در سطح استان و تبریک انتصاب به سرپرست جدید بهزیستی جناب آقای دکتر منطقی از خدمات صادقانه و دلسوزانه علیرضا ایزدپور مدیرکل اسبق تقدیر کرده و هدف از این دیدار و حضور را بیان خدا قوت به همکاران و کارشناس بهزیستی استان بیان داشتند.

استاندار گفت :  امروز خوشبختانه شاهد برقراری امنیت پایدار و حصول دستاوردهای بسیار ارزنده در نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستیم که این امر جای شکرگزاری دارد.  امروز خدمت به مردم جزو اولویت هاست و ما امیدواریم در این مسیر به صورت مطلوب گام برداریم تا رضایت خداوند متعال نیز حاصل شود.

 وی در ادامه : افزایش رضایتمندی مردم از اولویتهای دولت مردمی آیت الله رئیسی است و همانطور که مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند، احیاء امید در دل مردم،   امری ضروری می باشد و پشتیبانی مردم از نظام و مردم داری، بالاترین افتخار ما در نظام‌جمهوری اسلامی ایران است.

ایشان کار جهادی با خدمت رسانی به مردم حاصل می شود و این امر در حوزه بهزیستی بدان معناست که نباید کودک بی سرپناهی در گوشه خیابان رها مانده و یا زنان بی سرپرست ما دچار مشکل باشند  .

 هاشمی افزود : بحث تامین مسکن ‌افراد نیازمند در حوزه بهزیستی از اولویت هاست و باید از فرصت طلایی ایجاد شده در دولت مردمی آیت الله رئیسی،   به بهترین نحو ممکن برای تامین مسکن افراد نیازمند تحت ‌پوشش استفاده شود.

استاندار تصریح کرد : بحث درمان و تحصیل افراد نیازمند در مجموعه بهزیستی استان از دیگر مباحث قابل توجه می باشد که ضرورت دارد با ایده، طرح و ابتکار جدید در دستور کار قرار گیرد. سرکشی از خانواده های نیازمند و دارای معلول تحت پوشش بهزیستی در دستور کار مدیرکل و معاونین مجموعه قرار داشته و لازم است تا سرکشی از شهرستان ها تا دورترین نقاط استان جزو برنامه های مدیران مجموعه باشد.

ایشان در پایان سخنان خود ابراز داشتند : خیرین در حوزه های مختلف در استان به خوبی پای کار بوده اند و لازم است تا در حوزه بهزیستی نیز به‌ منظور بهره گیری از این ظرفیت ارزشمند، تلاش بیشتری صورت گیرد. ‌

دکتر محمود منطقی سرپرست بهزیستی استان سمنان در ابتدای این دیدار ضمن تبریک ایام، خیر مقدم به استاندار و هیت همراه و  تقدیر از حضور ایشان در بهزیستی استان و شرکت در شورای معاونین ابراز داشتند : بحمدالله اقدامات موثر و پایداری در چند سال اخیر در بهزیستی استان رغم خورده است ولی تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم و نیازمند تلاش بیش از پیش هستیم.

منطقی یکی از رویکرد های سازمان بهزیستی را توانمند سازی، اشتغال و مسکن جامعه هدف برشمرده و برنامه ها و اهداف پیش رو بهزیستی استان را استفاده از ظرفیت های نیروهای تخصص درون و برون سازمانی، استفاده و بهر مندی از ظرفیت های شرکای اجتماعی بهزیستی با نظارت و گسترش اثر بخشی خدمات، استفاده از ظرفیت  توانمندی درون و برون سازمانی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، توانمند سازی گروه هدف و ارتقاء سطح زندگی فردی و اجتماعی بیان داشتند.

سرپرست بهزیستی استان سمنان در ادامه ضمن معرفی سازمان و معاونت های تخصصی اداره کل گزارشی از عملکرد بهزیستی استان داشته و تصریح کردند : بهزیستی استان هم اکنون با تحت حمایت داشتن سیزده هزار و ۲۶۵ نفر در حوزه توانبخشی و سه هزار و ۲۴۳ نفر در حوزه توانبخشی که با در نظر داشتن ده هزار و ۹۳۷ نفر اعضای خانواده به بیست و هفت هزار و ۴۴۵ نفر با ۲۷۸ نفر پرسنل در بخش دولتی در حال ارائه خدمات می باشد.

منطقی یکی از رویکرد های سازمان بهزیستی را توانمند سازی، اشتغال و مسکن جامعه هدف برشمرده و برنامه های و اهداف پیش رو بهزیستی استان را استفاده از ظرفیت های نیروهای تخصص درون و برون سازمانی، استفاده و بهرمندی از ظرفیت های شرکای اجتماعی بهزیستی با نظارت و گسترش اثر بخشی خدمات، استفاده از ظرفیت  توانمندی درون و برون سازمانی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، توانمند سازی گروه هدف و ارتقاء سطح زندگی فردی و اجتماعی بیان داشتند.

کد خبر 53027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد