انقلاب اسلامی، ادامه بعثت رسول اکرم(ص) است

دهم اسفندماه مصادف با ۲۷ رجب المرجب، روز عید مبعث حضرت ختمی‌مرتبت، پیامبر مهر و رحمت، حضرت محمدبن‌عبدا ... (ص) و روز ظهور دین جهان‌شمول اسلام است.

در چنین روزی، پروردگار اعظم، آخرین فرستاده‌اش را به بشریت معرفی کرد که تا انتهای جهان، عالمیان برای رستگاری، پیرو مکتب او باشند.

این اتفاق مبارک، تا حدود دو قرن بعد، سراسر جهان متمدن آن روز را تحت تأثیر قرار داد و آوازه‌ی اسلام عزیز را به اقصی نقاط جهان رساند.

این امر نشان داد که نیروی الهی، بسیار قدرتمندتر از تحولات دنیای انسانی عمل می‌کند و اگر خداوند بزرگ اراده کند در کمتر از کسری از زمان، همه جهان به فرمان پیامبرش درمی‌آید.

اگر چه طواغیت زمان‌های مختلف، در طول قرون و اعصار تلاش کرده‌اند که اسلام را به زیب و رنگ بیالایند و دین را از معنا و مغز واقعی‌اش خالی نمایند اما همیشه رهبران و نمایندگانی از جانب جانشین واقعی پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع(راه درست را به بشریت نشان داده و مسیر رستگاری به او نموده‌اند.

در روزگار ما نیز انقلاب اسلامی، تبلور واقعی اسلام عزیز و ادامه بعثت نبی اکرم(ص) و اولیای الهی بوده که با رهبری و بنیانگذازی امام خمینی(ره) راه خویش را آغاز نمود و پس از حیات گهربار ایشان، پرچم زمامداری دنیای اسلام، به جانشین وی، رهبری معظم انقلاب سپرده شد.

ما نیز به عنوان سرسپردگان ولایت، راه انقلاب و شهدا را دنبال می‌کنیم و با تأسی به دین خاتم و ولایت، این راه را تا پایان و تا خون در رگ و جان‌مان هست می‌پیماییم و در این مسیر، لحظه‌ای از فرمان ولایت، سر نمی‌تابیم.

عید مبعث حضرت رسول اکرم(ص) بر تمام مسلمین جهان و خصوصا هموطنان‌مان مبارک باد و راه اسلام عزیز، پر رهروتر از همیشه تا انتهای جهان و تا قیامت عظما، روشن و آسمانی باد!

دکتر مسعود فیروزی

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 52928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد