دیدار سرپرست بهزیستی لرستان با امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد

سرپرست بهزیستی استان لرستان با حجت الاسلام والمسلمین علی حسینی امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی، همایون عمودی زاده سرپرست بهزیستی استان لرستان به اتفاق تنی چند از معاونین، با حجت الاسلام والمسلمین علی حسینی امام جمعه و مجید منعمی معاون استاندار و  فرماندار ویژه شهرستان بروجرد دیدار کرد.
عمودی زاده در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حسینی ضمن ارائه گزارش از اقدامات و فعالیت های انجام شده، با بیان اینکه اساس سیاست های دولت بر رفع محرومیت و پیشگیری از فقر است گفت: آرزوی ما این است که روزی برسد که با اجرای سیاست های هوشمندانه و برابر سازی فرصت ها در مسیر توانمند سازی و ایجاد اشتغال پایدار، هیچ فردی از جامعه هدف ما برای دریافت کمک و حمایت به بهزیستی مراجعه نکند.
عمودی زاده در ادامه با اشاره به وضعیت غیر قابل قبول مناسب سازی معابر و اماکن عمومی و ادارات دولتی تصریح کرد، مطابق آمار بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر معلول در کشور داریم که بین ۱۰ تا ۱۵ درصد جمعیت کشور را افراد دارای محدویت جسمی و حرکتی تشکیل می دهند که در صورت رعایت نکردن دستورالعمل ها و قوانین مناسب سازی، بزرگترین گروه اقلیت جامعه از جمله جانبازان، معلولان و سالمندان از حقوق شهروندی خود بی نصیب شده  و برای حضور در اجتماع با مشکلات عدیده ای مواجهه خواهند شد.
عمودی زاده با اشاره به موضوع مناسب سازی و تاکید بر چند وجهی بودن آن گفت: مناسب سازی همکاری فرابخشی مجموعه ای از ادارات  را می طلبد. با توجه به اینکه فرهنگ سازی در مورد ضرورت مناسب سازی بصورت جدی و فراگیر انجام نگرفته است.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان بروجرد، با خدا پسندانه خواندن اهداف و عملکرد بهزیستی، خواستار حمایت و توجه ویژه و هر چه بیشتر به اقشار آسیب پذیر شد. و  افزود، که در این زمینه از هیچ همکاری و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

سرپرست بهزیستی لرستان، سپس با معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد دیدار کرد.
در این دیدار سرپرست بهزیستی استان بر ضرورت بازدید نهادها و ادارات دولتی بویژه فرمانداری از مراکز تحت نظارت بهزیستی در شهرستان بروجرد تاکید کرد.

در ادامه سرپرست بهزیستی در ملاقات چهره به چهره با کارکنان و پرسنل اداره بهزیستی شهرستان بروجرد احترام به جامعه هدف، تکریم و خدمت به معلولین و ارباب رجوع را از ویژگی های یک مددکار حرفه ای برشمرد و افزود، آسیب‌های اجتماعی واقعیت تلخ جامعه امروز ماست و مرگ تدریجی انسان‌ را به‌دنبال دارد. و به دلیل اینکه بهزیستی متولی آسیب های اجتماعی است رسیدگی به این امر وظیفه همه همکاران است.
عمودی زاده با اشاره به معنویت در محیط کار و نقش آن در بهبود رفتار سازمانی و اخلاق حرفه ای در تقابل با جامعه هدف، گفت: کار کردن در بهزیستی به انگیزهای معنوی والایی نیاز دارد که ورای انگیزه های مادی است و ما انتظار داریم همکاران این انگیزه را در خود تقویت کنند و تلاش شبانه روزی را مد نظر داشته باشند.
در پایان سرپرست بهزیستی استان به اتفاق تنی چند از معاونین و همراهی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بروجرد از چند مرکز مثبت زندگی و مرکز سالمندان برکتی امام علی (ع)، مرکز شهید مطیعی، ابن سینا، تی سی و مرکز شبانه روزی کودکان 12 تا 18 سال مهر غریب بازدید کردند و توصیه های لازم در خصوص ارائه خدمت جهادی و مطلوب را یادآوری نمودند.

کد خبر 52912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد