جلسه هم اندیشی سرپرست بهزیستی استان با مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز

جلسه هم اندیشی سرپرست بهزیستی استان با مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز ایران باتفاق مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز لرستان در راستای رفع موانع و مشکلات مسکن مددجویان و خانواده های دارای دو عضو معلول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی _ جلسه هم اندیشی سرپرست بهزیستی استان با مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز ایران باتفاق مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز لرستان در راستای رفع موانع و مشکلات مسکن مددجویان و خانواده های دارای دو عضو معلول برگزار شد.
در این نشست همایون عمودی زاده سرپرست بهزیستی لرستان، با بیان اینکه کمبود اعتبارات لازم و مکفی موجب کاهش سرعت در روند ساخت و سازها و تکمیل واحدهای مسکونی در حال احداث می شود، گفت: بدلیل کمبود اعتبار، برخی واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی در دو شهرستان  از چند سال پیش هنوز تکمیل نشده است که امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران و همچنین ظرفیت نیروهای جهادی، ساخت این واحدهای مسکونی به پایان برسد.
عمودی زاده با مطلوب ارزیابی کردن اقدامات انجام شده توسط انجمن خیرین مسکن ساز تصریح کرد، علاوه بر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و کمک بلاعوض به مددجویان صدور پروانه تهیه نقشه و انشعاب آب و برق و  گاز برای این واحدهای مسکونی بصورت رایگان خواهد بود.

وی اظهار داشت از ۸ صد واحد مسکونی ساخته شده برای خانواده های دو عضو معلول شهری و روستایی ۷۵۰ واحد واگذار شده است و ۵۰ واحد مسکونی دیگر نیز در حال ساخت و احداث است.

در پایان این جلسه مهندس خاکی پور و مهندس طاهری مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز ایران و لرستان ضمن قدر دانی از خدمات بهزیستی، بر ضرورت تعامل دوسویه، هم اندیشی، هم افزایی و همفکری هر چه بیشتر در راستای رفع مشکل مسکن مددجویان و جامعه هدف بهزیستی لرستان تاکید شد.

کد خبر 52847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد