اهتمام در امر ترویج فرهنگ نماز، بهزیستی آذربایجان شرقی را شایسته قدردانی کرد

امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت کسب رتبه شایسته تقدیر در سال های 98 و 99 در زمینه اقامه نماز از مدیرکل بهزیستی استان تجلیل کردند. در این مراسم که با حضور مسئولین استانی برگزارشد؛ ضمن خاطر نشان کردن جایگاه والای نماز در دین اسلام با اهدای لوح سپاس از دستگاه های برگزیده در این حوزه تجلیل شد.

متن لوح سپاس به شرح ذیل است:

سرکار خانم فرگل صحاف

مدیرکل محترم بهزیستی آذربایجان شرقی

سلام علیکم

بی شک کوشش شایسته در عرصه خداشناسی و خداپرستی خلایق، گام نهادن در مسیر انبیاء و اولیا و نتیجه آن نیز رضایت خدای رحمان و سعادت انسان است.

از آنجایی که در بین همه تعالیم اسلام، ستون دین، معراج مومنین و نور چشم خیرالمرسلین، جایگاه بی نظیر و تاثیر بی بدیلی دارد، قرآن کریم هم اولین شاخصه حکومت صالحان را اقامه نماز معرفی می کند که اهمیت آن در شرایط فعلی و در جمع کارگزاران نظام اسلامی بیشتر هم می شود.

برخود فرض می دانیم از تلاش جمعی خادمان نماز در دستگاه مذکور که منجر به کسب رتبه "شایسته تقدیر در سال های 1398 و 1399" شده است ؛ قدردانی و تشکر به عمل آورده و از خداوند منان توفیقات روز افزونتان را در ظل عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) برای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این مسیر خاضعانه مسئلت نمائیم.

       عابدین خرم                                                                                  آل هاشم

         استاندار                                                           نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز

کد خبر 52761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد