ورزنه | شهرستان ورزنه میزبان مدیرکل و شورای معاونین بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی استان در ورزنه گفت: طبق قانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت حمایت همه جانبه از جامعه هدف بهزیستی حمایت و همکاری همه ارگان ها را می طلبد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر با همراهی شورای معاونین، روز سه شنبه ۳ اسفندماه ۱۴۰۰ در سفر کاری خود به شهرستان ورزنه با فرماندار شهرستان، کارکنان بهزیستی و مددجویان بهزیستی دیدار نمود.

مدیرکل بهزیستی استان در دیدار با فرماندار  شهرستان جدیدالتاسیس ورزنه ضمن تشکر از فرماندار در جهت همکاری با بهزیستی گفت: با توجه به جدیدالتاسیس بودن شهرستان امیدواریم نگاه ویژه ای به بهزیستی شهرستان و جامعه هدف وجود داشته باشد.

وی افزود: طبق قانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت حمایت همه جانبه از جامعه هدف بهزیستی حمایت و همکاری همه ارگان ها را می طلبد.

فرماندار ورزنه نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم گویی به مدیرکل و شورای معاونین ابراز امیدواری کرد که خدمات سازمان بهزیستی به جامعه محروم و معلولان شهرستان بیشتر از قبل ادامه یابد.

در ادامه این سفر، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به همراه معاونین و رئیس بهزیستی شهرستان با مددجویان و مراجعین دیدار چهره به چهره داشتند و در جریان مشکلات این عزیزان قرار گرفت.

کد خبر 52729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد