دیدار سرپرست بهزیستی لرستان با امام جمعه و فرماندار شهرستان الیگودرز

سرپرست بهزیستی استان لرستان بهمراه تنی چند از معاونین و کارشناسان، در سفری که به شهرستان الیگودرز داشت با حجت الاسلام والمسلمین سرلک امام جمعه و نعمتی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.


به گزارش روابط عمومی _ همایون عمودی زاده، سرپرست بهزیستی استان لرستان بهمراه تنی چند از معاونین در سفری که به شهرستان الیگودرز داشت با حجت الاسلام سرلک امام جمعه و ماشاالله نعمتی فرماندار این شهرستان  دیدار کرد.
سرپرست بهزیستی استان لرستان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سرلک امام جمعه شهرستان الیگودرز، با اشاره به اینکه مناسب سازی ابنیه و معابر عمومی باستناد به قانون جامع حمایت از حقوق معلولین و مطالبه بحق جامعه هدف، باید بصورت جدی و ویژه در دستور کار مدیران شهرستانها قرار گیرد، گفت: یکی دیگر از مطالبات قانونی مددجویان سهمیه سه درصد جذب و استخدام  معلولین در دستگاه های دولتی است که به عنوان تکلیف مدیران شهرستانی مطرح و در این خصوص گام های عملیاتی مطالبه گری ابلاغ  خواهد شد.
همایون عمودی زاده در این دیدار بر مطالبه گری و  بهره مندی جمعیت هدف از تسهیلات اشتغال توسط مدیران شهرستانی
و نیز آسیب شناسی و برنامه ریزی پیشگیرانه و کنترل آسیبهای اجتماعی با رویکرد شناسایی و رصد  آسیب های نوظهور بمنظور اندیشیدن تدابیر هوشمندانه بر اساس ظرفیت های بومی جهت پیشگیری و کاهش سرعت این آسیب ها در جامعه تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سرلک امام جمعه شهرستان الیگودرز ضمن قدر دانی از زحمات کارکنان و پرسنل بهزیستی در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر و محرومیت زدایی تصریح کرد، رشد و توسعه هر جامعه متناسب با بکارگیری توان موجود در آن جامعه بوده که یکی از راه‌های تحقق آن، تأمین بستری مناسب برای حضور فعال همه افراد جامعه و ایجاد فرصت‌های مساوی برای اقشار مختلف از جمله سالمندان معلولین و جانبازان در دسترسی آسان است.
حجت الاسلام سرلک در پایان بر مناسب‌سازی بناها و مراکز خدمات عمومی، معابر شهری، مراکز اداری، تفریحی و ورزشی و وسائط نقلیه عمومی با وضعیت جسمی جانبازان و ناتوانان جسمی و حرکتی، منطبق بر معیارهای اصولی و مطلوب تاکید کرد.

در این دیدار نعمتی فرماندار شهرستان الیگودرز،  ضمن تبریک انتساب عمودی زاده به عنوان مدیر بهزیستی استان گفت : جلسات مناسب سازی و شورای سالمندان به صورت پیوسته و مداوم برگزار می شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به پیگیری و  پاسخگویی نسبت به پیشرفت و تحقق مصوبات هستند.

سرپرست بهزیستی لرستان در ادامه، ضمن قدر دانی از زحمات کارکنان اداره بهزیستی الیگودرز گفت : رفع مشکلات همکاران ‌و جامعه هدف یکی از رویکرد های جدی ما در بهزیستی لرستان است و امیدواریم با ادامه این روندبتوانیم مسائل و مشکلات پیش رو کارکنان و مددجویان را بهتر درک کنیم و با  بارش افکار مثبت مشکلات را از پیش رو برداریم.
سرپرست بهزیستی لرستان در ادامه این سفر از مراکز مثبت زندگی، مرکز توانبخشی شبانه روزی امام علی (ع) ، خانه کوچک گل نرگس، مرکز کودکان بی سرپرست و بد سرپرست مهر کوثر و مهر صالحین ، مراکز روزانه توانبخشی رعد، باران و آرامش بازدید کرد و از زحمات و مساعی ارزشمند همکاران و شرکای کاری در ر استای خدمات مطلوب تر به جامعه هدف قدر دانی کرد.

کد خبر 52716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد