در رسانه| پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی ساختمان نگهداری از معلولان و سالمندان خدابنده

رئیس اداره بهزیستی خدابنده گفت: ساختمان نگهداری معلولان و سالمندان در این شهرستان تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان خدابنده به نقل از ایسنا، عصمت نصیری با اشاره به احداث مرکز شبانه‌روزی نگهداری از معلولان و سالمندان در شهرستان خدابنده که یکی از شهرستان‌های پرجمعیت استان به شمار می‌رود، اظهار کرد: روند احداث پروژه خیرساز معلولان و سالمندان که از نیازهای این شهرستان است از سال ۹۶ با کمک خیران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه با زیربنای ۲۲۰۰ متر در خدابنده حال احداث است، به آخرین وضعیت روند احداث مرکز اشاره کرد و افزود: ساختمان نگهداری معلولان و سالمندان در این شهرستان تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس بهزیستی خدابنده با تاکید بر ضرورت تداوم مشارکت خیران در احداث این پروژه، ادامه داد: خیران همواره کمک حال بهزیستی در حوزه‌های مختلف بوده و بال توانمند این نهاد در ارائه خدمات مطلوب‌تر به معلولان و دستیابی به اهداف محوله هستند.

نصیری با یادآوری اینکه دست‌های سخاوتمند خیران و نیکوکاران، همیشه شفابخش آلام نیازمندان و دردهای کم‌توانان جامعه بوده است، گفت: دستگیری از نیازمندان و کسانی که بنا به دلایلی احتیاج به کمک دارند از کارهای پسندیده و سفارش شده در دین مبین اسلام نیز به شمار می‌رود.

وی با اشاره به کمک‌های خیران به این پروژه در ایام‌الله دهه فجر، خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال ۱۰ نفر از خیران این شهرستان حدود ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی برای اتمام پروژه پرداخت کرده‌اند.

کد خبر 52678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد