برگزاری مسابقات سراسری قرآن «بصائر» ویژه نابینایان در اصفهان

مدیرعامل بنیاد قرآنی روشندلان اصفهان از برگزاری مرحله دوم مسابقات بصائر ویژه نابینایان سراسر کشور در اصفهان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان سیدمرتضی نیکزاد مدیرعامل بنیاد قرآنی روشندلان اصفهان از برگزاری مرحله دوم مسابقات بصائر ویژه نابینایان سراسر کشور در اصفهان خبر داد و گفت: مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات قرآن بصائر ویژه افراد نابینا و کم‌بینا در سطح کشور که با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه و کارشناسان و هیئت داوران و نیروهای اجرایی مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی روشندلان از دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی آغاز شده بود  به مراحل پایانی نزدیک می شود.

مدیرعامل بنیاد قرآنی روشندلان اصفهان با اشاره به مراحل این مسابقات اظهار داشت:  مرحله مقدماتی از ۱۷ تا ۱۹ بهمن‌ماه برگزار شد، افرادی که حداقل امتیاز را کسب کردند به مرحله دوم راه پیدا کردند و راه یافتگان به مرحله پایانی نیز شنبه، هشتم اسفندماه اجرا خواهند داشت. تمام مراحل رقابت‌ها با استفاده از فضای اسکای‌روم و مناسب‌سازی شده برای افراد نابینا برگزار شد.   در ضمن  قبل از اجرای مرحله مقدماتی، آزمون سطح‌بندی برگزار شد تا در آینده برای این افراد بتوانیم طرح‌های مختلف آموزشی با توجه به سطح مهارت قرآنی‌شان تدوین کنیم.

سیدمرتضی نیکزاد گفت: مرحله دوم در سه گروه سنی برای بانوان و آقایان نابینا برگزار می‌شود که رشته قرائت تحقیق ویژه آقایان، رشته قرائت ترتیل ویژه بانوان و رشته‌های هفت‌گانه حفظ (حفظ ۱، ۲، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و حفظ کل) در حال برگزاری است.  

وی ادامه داد:  مرحله نهایی و مراسم اختتامیه و اعلام نفرات برتر نیز  به صورت مجازی دوشنبه، ۲۶ رجب مصادف با نهم اسفندماه شب مبعث حضرت نبی اکرم (ص) اجرا خواهد شد.

دکتر ولی الله نصر اصفهانی مدیرکل بهزیستی استان نیز با تقدیر از مدیران و اعضای بنیاد قرآنی روشندلان به برگزاری مسابقات سراسری بصائر اشاره کرد و گفت: زحمات و تلاش های مدیرعامل بنیاد قرآنی روشندلان اصفهان در برگزاری این مسابقات نشان از نگاه معنوی و ارزشمند این عزیزان است که می توانند با تمسک به آموزه های حیات بخش کلام وحی حیات دنیوی و اخروی متعالی را برای خود و دیگران بسازند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از دستگاه های همراه در برگزاری این مسابقات تشکر کرد و ادامه داد: امیدواریم که با همت متعالی روشندلان عزیز برگزاری این مسابقات در سال های آتی نیز استمرار داشته باشد و همه مشارکت کنندگان و عوامل اجرایی و مخاطبین این رویداد ویژه قرآنی از مواهب بی پایان و ارزشمند آن بهره مند گردند.

برگزاری مسابقات سراسری قرآن «بصائر» ویژه نابینایان در اصفهان

کد خبر 52673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد