در رسانه|  نظارت بر فعالیت های مراکز مثبت زندگی در پیش گرفته می شود

همدان- معاون راهبردی و توسعه خدمات بهزیستی کشور گفت: در حال انعقاد قرارداد با شرکت جدید در خصوص سامانه مراکز مثبت زندگی هستیم که نظارت بر فعالیت‌های مراکز را در پیش بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمزه شریفی دوست شنبه در جلسه‌ای با مسئولین بهزیستی استان همدان و مراکز مثبت زندگی به بررسی وضعیت این مراکز و چالش‌های پیش رو پرداخت و گفت: هدف از برگزاری نشست، بررسی مشکلات مراکز مثبت زندگی و دریافت مطالب و ایده‌های جدید است بدین سبب، برای بهبود کارایی این مراکز پذیرای راهکارهای ارائه شده هستیم.

وی در خصوص وضعیت نظارت و نحوه فعالیت مراکز مثبت زندگی عنوان کرد: در حال انعقاد قراردادی با شرکت جدیدی در خصوص سامانه مراکز مثبت زندگی هستیم که نظارت بر فعالیت‌های مراکز را در پیش بگیریم.

در ادامه، امامقلی؛ عضو کارگروه ارزیابی و نظارت بر مراکز خدمات بهزیستی کشور مطالبی به بیان نقاط قوت و ضعف مراکز مثبت زندگی پرداخت.

مدیرکل بهزیستی استان همدان نیز با بیان اینکه مراکز مثبت زندگی رسالت‌های اصلی‌ای برعهده دارند، تصریح کرد: نقطه قوت راه اندازی مراکز مثبت زندگی را می‌توان در الکترونیکی بودن و محله محوری بودن ارائه خدمات آنها دانست.

نقایص موجود مراکز مثبت زندگی را مرتفع سازیم

مهدی دیناری با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات افراد دارای معلولیت برای دریافت خدمات حضوری با الکترونیکی شدن خدمات، حل شده است؛ خاطرنشان کرد: مراکز مثبت زندگی شرکای کار ما

محسوب نمی‌شوند بلکه به عنوان همکاران ما هستند.

وی با تصریح بر اینکه این مراکز به عنوان نماینده بهزیستی در محله و مرکز مثبت زندگی فعالیت دارند، تصریح کرد: آسیب شناسی و توانمند سازی از نقاط قوت مراکز مثبت زندگی است و باید نقایص موجود در فرآیند آن را مرتفع کنیم.

کد خبر 52569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد