پیام تبریک مدیر کل بهزیستی بمناسبت تولد امام علی علیه السلام و روز مددکار

دکتر محمد شجاع باصدور پیامی تولد حضرت علی علیه السلام و روز مددکار را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی "دکتر محمد شجاع مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی در پیامی، تولد مولای متقیان حضرت علی علیه السلام روز مددکار را تهنیت گفته و با گرامیداشت این روز و تبریک آن، برای مددکاران پرتلاش و مشتاق آروزی سلامتی، طول عمر و موفقیت کرد.
 

متن کامل این پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

مددکاری ترسیم چهره حقیقی و تجسم رسالت نهایی بهزیستی است. بی شک هر یک از خدمات مجموعه سازمان بهزیستی را می توان شاخه پر ثمری از این درخت تناور نامید.

مددکاران پرتلاش و مشتاق این سازمان همواره می کوشند با حفظ کرامت و شأن والای انسانی جامعه هدف خود؛ در مرحله نخست امید به زندگی با عزت و پر برکت و روحیه سرزندگی و نشاط را در مددجویان تقویت نمایند و سپس برای تامین نیاز های اساسی آنان؛ تا تبدیل شدن به افراد مولد و توانمند و خروج از چرخه های مستقیم حمایتی با آنها همراه شوند.

13 رجب سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) نخستین مددکار عالم و اسوه آزادی وآزادگی و انتخاب مبارک و شایسته این روز به عنوان روز مددکار وهمچنین روز بزرگداشت مقام شریف پدر را به تمامی مسلمانان و آزاد اندیشان جهان تبریک و شادباش می گویم.

امیدوارم همه مددکاران عزیز در پرتو پرفروغ رفتار و گفتار حضرت امیرالمومنین (ع) و با پیروی از منش و سیره آن امام بزرگوار و مقتدای بی همتا در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابند.

                                

                                                                         دکتر محمد شجاع

                                                              مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی

پیام تبریک مدیر کل بهزیستی بمناسبت تولد امام علی علیه السلام و روز مددکار

کد خبر 52349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد