دامغان | بازدید استاندار استان از پروژه عمرانی خانه سالمندان در شهرستان بمناسبت ایام الله دهه فجر

مدیرکل بهزیستی استان تعداد خانه های نگهداری شبانه روزی سالمندان را ۴ خانه و تعداد مراکز روزانه سالمندان را ۵ مرکز در سطح استان بیان داشت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر، مهندس هاشمی استاندار استان از خانه سالمندان در حال احداث شهرستان دامغان بازدید کرد.

این بازدید که پیرو سفر یک روز استاندار بمناسبت دهه فجر به شهرستان دامغان انجام شد، امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم شریف دامغان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

مهندس هاشمی استاندار استان در این بازدید ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از خدمات و زحمات ارائه شده توسط بهزیستی و شرکای اجتماعی همکار با بهزیستی استان تقدیر و بازدیدی را از پروزه سالمندان داشته و دستوراتی را در خصوص برخی از موانع و مشکلات پیش رو این پروژه ابلاغ کردند.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از حضور و همراهی استاندار استان در این پروژه و ارائه خدمات به جامعه هدف ابراز داشتند : جمعیت کل استان را طبق سرشماری صورت گرفته در سال ۹۵، هفتصد و دو هزار و ۳۶۰ نفر که از این تعداد هفتاد هزار و ۷۸ نفر سالمند به تفکیک سی و چهار هزار و ۵۷۵ نفر مرد و سی و پنج هزار و ۵۰۳ نفر زن است که طبق این آمار ۹/۹۸ درصد از جمعیت استان را سالمندان متشکل و رتبه سالمندی استان در کشور رتبه نهم می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان تعداد خانه های نگهداری شبانه روزی سالمندان را ۴ خانه و تعداد مراکز روزانه سالمندان را ۵ مرکز در سطح استان که هم اکنون قریب به ۵۰۰ نفر از سالمندان از خدمات این ۹ مرکز در سطح استان بهره مند می شوند بیان و در پایان خواستار منع مشکلات پیش رو در تکمیل این مرکز طبق قوانین و دستورالعمل های قانونی شدند.

پروژه عمرانی خانه نگهداری شبانه روزی سالمندان شهرستان دامغان در سه طبقه و در حمایت تکیه ابوالفضل شهرستان و تحت نظارت بهزیستی استان در حال احداث است که هم اکنون طبقه اول این پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی و طبقات فوقانی با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال تکمیل شدن است.

کد خبر 52096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد