در رسانه| افتتاح هفدهمین مرکز توانپزشکی در شهرستان همدان

همدان- رئیس اداره بهزیستی شهرستان همدان از افتتاح هفدهمین مرکز توانپزشکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی حیدری چهارشنبه در مراسم افتتاح مرکز توانبخشی همگام همدان با بیان اینکه در این مرکز، خدمات توانبخشی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، کاردرمانی، روانشناسی افراد دارای معلولیت و سایر خدمات توانپزشکی با توجه به دارا بودن وسایل و تجهیزات مدرن و نیروی متخصص به صورت یارانه‌ای و آزاد به توانیابان ارائه خواهد شد، گفت: ظرفیت این مرکز ۵۰ نفر است.

وی با تصریح بر اینکه حوزه توانبخشی در اداره بهزیستی همدان دارای مرکز تربیت شنیداری با ۱۱۶ کودک، مرکز آموزشی کودکان اتیسم با ۶۵ کودک و همچنین دارای ۲ مرکز سالمندان روزانه است، تصریح کرد: خدمات مهارت‌های زندگی و خدمات توانبخشی نیز در این مراکز ارائه می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان همدان ادامه داد: تعداد دو مرکز شبانه روزی اقامتی سالمندان با ظرفیت ۵۰ نفر به نام خانه خورشید و یک خانه حمایتی به نام آسایش با ظرفیت ۱۰ نفر در شهر همدان فعالیت دارند.

حیدری در ادامه صحبت‌های خود به نقش مشارکت‌های مردمی و ورود بخش خصوصی در این عرصه نیز اشاره کرد و گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند نذورات، هدایا و کمک‌های خاص خود را به شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۱۲۲۷۷۳ یا شماره حساب مشارکت‌های مردمی ۳۷۰۰۹۱۰۳۴۵۵۶۵۳۱ واریز و در صورت هرگونه سوال، با شماره ۰۸۱۳۸۲۴۳۶۱۲ تماس حاصل کنند.

وی از آغاز به کار گروه جهادی برای خدمت در مناطق محروم شهر همدان نیز خبر داد و گفت: همه هموطنان با هر تخصصی می‌توانند با شماره مذکور تماس و در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

کد خبر 52095

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد