حضور مدیرکل بهزیستی استان در برنامه " روژمان" شبکه استانی کردستان در اولین روز از دهه مبارک فجر

در اولین روز از دهه مبارک فجر مدیرکل بهزیستی استان کردستان در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی حضور یافته و برنامه های دهه فجر بهزیستی استان کردستان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، رسولی مدیرکل بهزیستی با حضور در برنامه صبحگاهی روژمان شبکه استانی که بصورت زنده پخش می شد با اشاره به تنوع خدمات و فعالیتهای بهزیستی استان در قبال افراد جمعیت هدف گفت : بخشی از فعالیتهای بهزیستی استان از طریق مردم خیر و نیکوکار اداره می شود بطوریکه بسیاری از حمایتهای لازم برای بهره مندی افراد جمعیت هدف توسط خیرین تامین می شود.

 سرپرست بهزیستی کردستان در این برنامه برنامه های دهه فجر بهزیستی استان را تشریح کرد و گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایام دهه فجر ۷۲ واحد مسکونی تحویل خانوارهای زیرپوشش این نهاد در استان می‌شود.

 وی اظهار داشت: برای احداث این تعداد واحد مسکونی مددجویی ۱۵۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد ریال از سوی بهزیستی و سایر دستگاه‌های شریک بصورت بلاعوض پرداخت شده است.

وی افزود: از این تعداد واحد مسکونی ۵۲ واحد به خانواده‌های زن سپرست و دارای یک عضو معلول، ۱۴ واحد به خانوارهای دارای ۲ عضو معلول و ۳ واحد نیز به خانوارهای دارای ایتام واگذار می شود، ضمن اینکه ۳ واحد نیز از پروژه های خاتم الانبیا است.

سرپرست بهزیستی کردستان پرداخت ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به خانوارهای زیرپوشش این نهاد را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای ایام دهه فجر اعلام کرد و گفت: این تسهیلات به ۱۵۰ خانوار زیرپوشش و معلولان متقاضی پرداخت خواهد شد.

رسولی در پایان به ۸۰ برنامه در دهه فجر توسط بهزیستی کردستان اشاره کرد و گفت: از جمله برنامه های که در این ایام برگزار می شود افتتاح مسکن ، افتتاح خانه حمایتی ،بازدید از منازل مددجو ، ملاقات عمومی با جامعه هدف، مسابقات فرهنگی و ورزشی و هنری است.

کد خبر 51425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد