شاهرود | برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی با ادای احترام به مقام شهدا در بهزیستی شهرستان آغاز شد

مدیر و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان شاهرود اولین روز از دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور در گلزار شهدا و تجدید پیمان با مدافعان و ایثارگران راه استقلال و آزادی میهن اسلامی آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ صبح سه شنبه ۱۲ بهمن و در اولین روز از دهه فجر چهل و سومین سال پیروز انقلاب اسلامی، کارکنان اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با حضور در گلزار شهدای گمنام، با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس، تجدید پیمان کرده و با نثار گل مقام شامخ شهدا را گرامی داشته و از رشادت ها و ایثارگری های آنان تجلیل کردند.

مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در حاشیه این مراسم در سخنانی به اهداف و آرمان‌های انقلاب پرداخت و بیان نمود: خدمت به مردم از اهداف انقلاب بود و سازمان بهزیستی مولود این انقلاب است که توانسته در راستای خدمت رسانی به عموم مردم و جامعه هدف گام های موثری بردارد.


مسعود جهانسیر در ارتباط با برنامه های دهه فجر اظهار داشت: برگزاری جشن انقلاب در مراکز تحت نظارت، بازدید از خانواده مددجویان تحت حمایت، افتتاح واحد های مسکونی مددجویان و بازدید از طرح های اشتعال مددجویی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

کد خبر 51384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد