پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت دهه فجر

اکنون که انقلاب اسلامی دهه پنجم حیات خود را طی می کند، ملت بزرگ ایران در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و با وجود همه فراز و نشیب ها، نظام برآمده از انقلاب اسلامی، دلسپردگان این انقلاب بزرگ را در ترسیم آینده ای بهتر امیدوارتر کرده است.

دکتر ولی اله نصر مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت آغاز چهل و سومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد، متنِ پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

۱۲بهمن ماه سال ۱۳۵۷ روز تحولی عظیم در تاریخ باشکوه سرزمین ایران است که با ورود تاریخی ابرمردِ قرن بیستم حضرت امام خمینی(ره) به میهن عزیزمان رقم خورد و باعث تولد  انقلاب شکوهمند اسلامی شد. بی شک انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ ترین افتخارات و دستاوردهای ملت ایران در طی دوره ها مختلف تاریخی است که در سایه بیداری، انسجام، همدلی، حق طلب، ستم ستیزی، اصلاح گری و آزادی‌خواهی آگاهانه آنان به وقوع پیوسته است.

اکنون که انقلاب اسلامی دهه پنجم حیات خود را طی می کند، ملت بزرگ ایران در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و با پیشرفت‌های شایان توجهی که در ابعاد گوناگون داشته است و با وجود همه فراز و نشیب ها، نظام برآمده از انقلاب اسلامی، دلسپردگان این انقلاب بزرگ را در ترسیم آینده ای بهتر امیدوارتر کرده و در سایه عدالت طلبی، استقلال، آزادی و حاکمیت ارزشهای اسلامی شکوهِ تابنده ای را برای این خاک پر گهر متصور ساخته است.

شایسته است که به پاس این موهبت بی نظیر، که با عنایات خاصه پروردگار، درایت و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و تلاش و مجاهدت ملت و به ویژه شهدا،  جانبازان و ایثارگران عرصه های مبارزه، دفاع مقدس و مقاومت همچون درختی تنومند شده است،   شاکر درگاه احدیت باشیم و برای بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلابِ تحت زعامت عالمانه مقام معظم رهبری، بیش از پیش کوشش و تلاش نمائیم.

اینجانب با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و آغاز چهل و سومین بهار پیروزی به رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و بویژه مردم شهید پرور و غیور استان اصفهان، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی را داشته و از مردم غیور، آگاه و قدرشناس استان به ویژه همکاران شاغل در مراکز دولتی و غیردولتی و خانواده های تحت حمایت سازمان بهزیستی دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب به ویژه راهپیمایی وحدت آفرین ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت آرمان های متعالی اسلام و انقلاب، اقتدار و عزت ایران سرافراز را همچون سال های گذشته به نمایش بگذارند. سلامتی، عزت و سربلندی همگان را از خداوند منان خواستارم.

 دکتر ولی الله نصر

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 51247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد