ذات و ساحت کار در بهزیستی مددکاری است

رئیس سازمان بهزیستی کشور، گفت: ذات و ساحت کار در سازمان بهزیستی کشور مددکاری است و مددکار باید افتخار کند که امورات جامعه هدف را انجام می‌دهد و رازدارانه مشکلات را در همان بررسی اولیه در می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «علی محمد قادری» معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور در سفر به استان زنجان و در جمع شورای اداری بهزیستی این استان ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: با تمام محدودیت‌ها و مشکلات موجود باید خدمتی شایسته، موثر و با کیفیت به اقشار آسیب‌پذیر جامعه ارائه کنیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور، افزود: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی ونهالی است که تبدیل به درختی پربارشده وشهید فیاض بخش با نگاه آرمانی بهزیستی را تأسیس کردند .

وی هدف از نشست‌های صمیمانه با همکاران در سطوح کارشناسی استانها در طی ۹۰ روز گذشته را اخذ نقطه نظرات کارشناسی عنوان کرد و گفت: کارشناسان و کارکنان بهزیستی سرمایه اصلی سازمان هستند که می توانند با انگیزه تحول جدی در سازمان ایجاد کنند.

قادری، ادامه داد: هنر کارکنان بهزیستی باید این باشد با وجود همه محدودیت ها و مدیریت منابع بدون پول پاشی و با به باشی یعنی به زیستن  در مسیر تحقق اهداف و آرمان های سازمان گام بردارند.

رییس سازمان بهزیستی کشور، بیان کرد: بسیاری از دستورالعمل ها باید بومی سازی شوند و کار برای کارکنان بهزیستی نباید عادی و روزمره شود و باید تلاش کنیم سازمان چابک و بهره ور باشد و از ظرفیت تجارب و تخصص همکاران استفاده کنیم.

وی، ادامه داد: فرصت ما محدود است و باید از فرصت‌های خود حداکثر استفاده را برای ایجاد سازمانی تخصصی، امدادی، حمایتی و بهره‌ور داشته باشیم. 

قادری با اشاره به توفیق خدمت به محرومین و مستضعفین به عنوان روزی خداوند برای پرسنل و کارکنان سازمان بهزیستی، گفت:همه پرسنل و کارکنان در نظام جمهوری اسلامی، رسالتی را بر عهده دارند اما در بهزیستی «عشق» است که در کنار خدمت رسانی، تکمیل کننده یک زنجیره است و همکاران ما با اعتقاد راسخ و همراه با آمیزه ای از عشق، خدمت رسانی را با همین منابع محدود و گرفتاری ها، ارائه می کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور  افزود: با توجه به ۵۳ وظیفه ای که سازمان بهزیستی در امور مختلف حوزه های اجتماعی و توانبخشی در خود جای داده باید با تمام توان نسبت به پیشبرد اهداف و خدمات سازمان در بستر IT  و به صورت هوشمند و  موثر اقدام نمائیم.

وی با اشاره به همجواری ساختمان بهزیستی استان زنجان با مزار شهدا گفت: اعتقاد ما این است که  شهدای این کشور زنده هستند و به واسطه رشادتی که به خرج داده اند و جان عزیز خود رو در راه انقلاب و آرمان های اسلام فدا کرده اند، حتما به آنها متوسل می شویم و در کنار کار و علم و تخصص خود؛اتصال به خداوند متعال و این شهدا، حتما راهگشا خواهد بود. 

این مقام مسئول تصریح کرد: با آینده‌نگری و هم‌افزایی اندیشه‌ها و کار و تلاش حداکثری الگوی ایرانی اسلامی خدمت و حمایت را همگام با متدهای روز دنیا در بستر اقتصاد مقاومتی همراستا با گام دوم انقلاب در این سازمان نهادینه کنیم و با تعامل و ارتباط موثر با استارت‌آپ‌های فعال و خلاق طرحی نو در توسعه توان اقتصادی جامعه هدف، کسب درآمد و توسعه فضای بازتوانی و حضور فعال در صحنه‌های وظیفه‌ای داخلی و بین‌المللی عرضه کنیم.

کد خبر 50962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد