جلسه شورای معاونین بهزیستی مازندران برگزار گردید

جلسه شورای معاونین با حضور دکترسید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور ، دکترشاهین امینی مدیر امور پشتیبانی بهزیستی کشور ، مدیرکل و معاونین بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکترسید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در این جلسه شفاف سازی ، عدالت و هوشمندسازی را جزء اولویت های اصلی سازمان دانست و گفت : شفاف سازی در سازمان سبب می شود تا برنامه ریزی مناسب را در حوزه های مختلف داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه در توزیع منابع باید به همه ذینفعان توجه ویژه ای شود ، افزود : مخاطب سازمان بهزیستی و سازمان های حمایتی از جامعه محروم و آسیب دیده می باشند که کار در آن بسیار ارزشمند است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور افزود : جنس سازمان بهزیستی و افرادی که در بهزیستی کار می کنند خدمت به خلق خداوند است ومعتقدم که خداوند کارکنان این سازمان ها را دوست دارد که در دستگاه حمایتی فعالیت می کنند و باید قدردان آن باشیم.

دکتر حسینی با تاکید برهم افزایی بین دستگاه های مختلف برای رفع مشکلات جامعه هدف ، گفت : سازمان بهزیستی باید راهبردها و افق آینده خود را ترسیم و بر اساس آن برنامه ریزی لازم را انجام دهد که در حال حاضر در حال تدوین آن می باشیم.

وی یکی از محورهای اساسی سازمان را هوشمندسازی دانست و افزود : اگر فرایندهای ما هوشمند نباشد و نتوانیم برنامه های خود را در بستر آن انجام دهیم عملا با چالش مواجه می شویم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر یکپارچه سازی سامانه های بهزیستی ، ادامه داد : با یکپارچه سازی سامانه ها می توان برنامه ریزی مناسب را برای آینده ترسیم کرد.

دکتر حسینی سیاست جدید سازمان را شایسته سالاری و جوان گرایی دانست و افزود : یکی از اهداف ما تربیت نیروهای متخصص و برگزاری دوره های مختلف برای کارکنان است تا در آینده بتوان از ظرفیت مدیریتی این افراد استفاده کرد.

شایان ذکر است در پایان مدیرکل بهزیستی مازندران گزارشی از فعالیت های اداره کل را ارائه کرد.

کد خبر 50738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد