پایان کار گزینش ۱۰ هزار پرونده کارکنان و مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی

مدیر کل هسته گزینش سازمان بهزیستی کشور از پایان کار گزینش مسؤولان فنی همه مراکز غیر دولتی تحت پوشش این نهاد در سطح کشور خبر داد

محمود مظفر در مشهد ضمن اعلام این خبر گفت: مسؤولان فنی ۲ هزار و ۵۰۰ مرکز مثبت زندگی و حدود ۷۵۰ خانه فرزندان در سطح کشور مراحل گزینش را طی کرده و تعیین تکلیف شده‌اند.

وی از تعیین وضعیت ۱۰ هزار پرونده در این نهاد از ابتدای سال ۹۹ تا کنون خبر داد و گفت: در ۹ ماه امسال ۵ هزار پرونده در هسته گزینش بهزیستی کشور بررسی و تعیین تکلیف شده‌اند.

وی با بیان اینکه مراکز حقوقی تحت پوشش سازمان در مرحله دریافت موافقت اصولی نیاز به گزینش ندارند گفت: در زمانی که پروانه فعالیت برای مرکز صادر می‌شود باید مسؤول فنی مراحل گزینش را بگذراند و صلاحیت وی احراز گردد.

مظفر در خصوص کارمندان سایر دستگاه‌های دولتی که مجوز مراکز غیر دولتی را از بهزیستی دریافت می‌کنند گفت: برای گزینش این افراد، از همان سازمان‌هایی که آنها مستخدم آنها هستند استعلام می‌کنیم و نیاز به گزینش مستقل و مصاحبه نیست.

وی خاطر نشان کرد: در مورد مراکز خیریه که به صورت هیأت امنایی اداره می‌شوند مسؤول فنی و کسی که ما او را مسؤول مرکز می‌دانیم و در مورد عملکرد مرکز، به بهزیستی و سایر نهادهای قانونی پاسخگو می‌باشد گزینش می‌شود.

پایان کار گزینش ۱۰ هزار پرونده کارکنان و مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی

مدیر کل هسته گزینش سازمان بهزیستی کشور گفت: جزو معدود سازمان‌هایی هستیم که گزینش ایثارگرانی‌ها را که در یکی دو سال اخیر به استخدام درآمده‌اند به پایان رسانده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه گزینش، مچ‌گیری نیست گفت: مهم‌ترین هدف گزینش، ارتقای رتبه کارکنان به سمت و سویی است که از نظر اعتقادی، سیاسی و رفتاری در مسیر خدمت و ارزش‌های انقلاب قرار گیرند.

وی با یادآوری اینکه قانون گزینش در قسمت رصد مستمر کارکنانی که گزینش می‌شوند باید اصلاح شود گفت: لازم است کارکنان در مسیر کاری خود به صورت مستمر رصد شوند و اگر در سازمان یا خارج از سازمان، فعالیت غیر مسؤولانه‌ای داشته باشند در ادامه خدمت آنها مؤثر باشد.

مظفر خاطر نشان کرد: عملکرد افرادی که به صورت قراردادی، پیمانی و دیگر شکل‌های بکارگیری، به استخدام درآمده‌اند مرتبا توسط چشمان بینای گزینش مراقبت می‌شود که به عنوان الگوی کارکنان اسلامی، ملاک‌های لازم را داشته باشند.

کد خبر 50132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد