«سیدکمال صدیقی» سـرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی اسـتان اصفهان شد

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان  طی حکمی «سیدکمال صدیقی» را به عنوان سـرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی  اسـتان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی‌اله نصر طی حکمی «سیدکمال صدیقی» را به عنوان سـرپرست معاونت امور توانبخشی  بهزیستی اسـتان اصفهان منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای سیدکمال صدیقی
با سلام و احترام

ضـمن تشـکر از زحمات شـما در سـمت قبلی و نظر به تعهد، توانمندی، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان منصوب می گردید. از آنجـایی که خـدمت به معلـولین و محرومین جـامعه از باورهـای دینی و ملی و در راسـتای اجرای قـوانین و مقررات نظـام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد. انتظار دارم با توجه به سوابق علمی و اجرایی ارزشمندتان در سایه الطاف الهی و با استفاده از تجربیـات کارشـناسان آن حوزه و بهره‌منـدی از توان بالقوه انجمن‌ها و تشـکل‌های ویژه معلولین بستر مناسبی را جهت توسـعه خدمات توانبخشـی به معلولین جسمی حرکتی، حسی، کم‌توان ذهنی، سالمندان و بیماران ذهنی و روانی فراهم و در راستای اثربخشی برنامه‌های رفاه اجتماعی و چشم انداز اهداف عالیه نظام گام بردارید.

از خداوند بزرگ توفیق روزافزون شما را در انجام امور محوله مسئلت دارم.

دکتر ولی اله نصر

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 50075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد