شهادت سردار سلیمانی رویشی وصف ناپذیر در جبهه مقاومت است

مراسم یادبود سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی و هم زمانی آن با گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت فاطمه (س)   با حضور کارکنان بهزیستی و با برگزاری محفل قرآنی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شجاع ایران سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش گفت: امنیت ملت بزرگ ایران امروز مرهون جهاد خالصانه و صادقانه آن سردار بزرگ و هم‌رزمان اوست و بی شک، شهادت او نه تنها پایان او نیست، که آغازی دگربار و رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت است.

وی تصریح کرد: شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود. این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

این مقام مسئول ادامه داد: آن سردار بزرگ اسلام با پیروی محض از ولی خدا، استکبار را فرو ریخته بود و سردمداران استکبار و صهیونیسم را به زانو درآورده بود و با تلاش و مجاهدت شجاعانه خود در صف مقدم مبارزه با تروریسم بین‌الملل و سرسپردگان کور و کر آن‌ها، خواب شیرین را بر مستکبرین تلخ کرده بود.

مدیر کل بهزیستی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی یکی از قهرمانان واقعی و جاودانه‌ای است که اثرات اقداماتِ مقتدرانه، امنیت‌زا و آرامش آفرینش مرزهای ایران را درنوردیده و عظمتی به پهنای دنیا و تاریخ یافته است و نه تنها قلب های ایرانیان را به تسخیرِ عشق و محبت خود درآورده بلکه همه  ملت‌های رنج کشیده و تحت ستم را شیفته اقتدارِ توأمِ با رأفتِ خود نموده و به شایستگی لقب "سردارِ دل ها" را از مردم دریافت کرده است

وی با اشاره به تقدیم ۳۵۳۵ شهید سرافراز استان در طول هشت سال جنگ تحمیلی افزود: غواصان زنجانی در طول دوران هشت ساله دفاع مقدس به عنوان خط‌شکن در خط مقدم حضور داشتند و بارها و بارها امواج خروشان اروند و کارون را به زانو درآوردند.

محمدی با تاکید بر اهمیت حفظ نام و یاد شهیدان یادآور شد: شهید بقاء ثمین تاب از فرزندان بهزیستی و دو شهید دیگر به نام عبدالحسین یکه فلاح و شهید محمد بیات از کارمندان بهزیستی استان زنجان در طول هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شدند و بسیاری از کارکنان بهزیستی جزو خانواده ایثارگران هستند.

کد خبر 49948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد