تشکیل کارگروه آماده سازی مراکز تحت نظارت بهزیستی جهت پذیرش اولیه افراد بی سرپناه وبی خانمان

جلسه شورای معاونین بهزیستی آذربایجان غربی با حضور دکتر سعید فریور،مدیرکل بهزیستی و اعضای شورای معاونین اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ در این جلسه، کارگروه ویژه باتوجه به برودت و افت شدید دمای هوا جهت آماده سازی مراکز تحت نظارت سازمان جهت پذیرش فوری و اولیه اقشار اسیب پذیر بویژه افراد بی سرپناه وبی خانمان و ارائه خدمات به گروههای هدف با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پروتکل های مرتبط با کرونا، پیش بینی قرنطینه لازم به تفکیک گروه های هدف در حوزه های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری تشکیل شد. 

همچنین مصوب شد تعاملات لازم برون سازمانی با دستگاه های مرتبط با امر ساماندهی افراد بی سرپناه و بی خانمان در استان بویژه شهرداری و استانداری با تاکید بر فوریت موضوع و تسریع در امر اسکان و تامین غذا برای افراد فوق الذکر در گرمخانه ها و مراکز سرپناه شبانه (شیلترهای استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و با هماهنگی بهزیستی استان) انجام شود. 

گفتنی است مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه دستورات لازم جهت هماهنگی های لازم با مراکز تابعه اعم از دولتی و غیردولتی، انجمن ها و موسسات خیریه و ... متناسب با گروه های هدف جهت پذیرش فوری و ارایه خدمات، رعایت نکات ایمنی در تمامی مراکز نگهداری سازمان و کنترل وسایل گرمایشی، مستندسازی تمامی اقدامات انجام شده با رعایت اصل رازداری حرفه ای برای اجرای موارد را صادر نمود.

تشکیل کارگروه آماده سازی مراکز تحت نظارت بهزیستی جهت پذیرش اولیه افراد بی سرپناه وبی خانمان

کد خبر 49926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد