در رسانه | کاهش میانگین سنی کمپ‌های ترک اعتیاد یک زنگ خطر است

همدان- سرپرست فرمانداری درگزین گفت: میانگین سنی کمپ‌های ترک اعتیاد کاهش داشته که این موضوع، زنگ خطری برای توجه ویژه به مقوله مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیل خواستان بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از مرکز درمان اعتیاد شهرستان درگزین، گفت: خیران شهرستان، افرادی که در دام مواد مخدر گرفتار شده و به علت هزینه‌های درمان، قادر به استفاده از خدمات کمپ‌های ترک اعتیاد نیستند را حمایت کنند.

وی با اشاره به کاهش سن افراد درگیر با مواد مخدر، اضافه کرد: میانگین سنی کمپ‌های ترک اعتیاد کاهش داشته که این موضوع، زنگ خطری برای توجه ویژه به مقوله مبارزه با مواد مخدر از طرف همه ارگان‌های دولتی و مشارکت تشکل‌های غیردولتی و انجمن‌های مردمی است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رزن نیز در ادامه این بازدید مطرح کرد: شهرستانهای رزن و درگزین دارای ۳ مرکز درمان اعتیاد فعال بوده که افراد دارای بیماری اعتیاد در این مراکز پذیرش و مورد درمان قرار می‌گیرند.

نجیمه رضایی گفت: این افراد توسط پزشک، روانشناس و مددکار ارائه خدمت شده و پس از ترخیص نیز اقدامات مددکاری و مشاوره‌ای برای بیماران و خانواده آنها صورت می‌گیرد، هم چنین، در خصوص بازتوانی و استقلال خانواده تسهیلات اشتغال پرداخت می‌شود.

کد خبر 49774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد