ارسنجان/برگزاری سومین‌ جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان ارسنجان 

سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان ارسنجان در محل دفتر نماینده عالی دولت در شهرستان (فرماندار)و با حضور مهندس عزیزی فرماندار ،رئیس جلسه،یعقوبی رئیس اداره بهزیستی دبیرستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی ، یارمحمودی عضو شورای شهر و سایر اعضای این ستاد تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان،

عباس یعقوبی رئیس اداره بهزیستی و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور اعضاء این ستاد، به شرح مختصری از عملکرد ۹ ماهه دبیرخانه مناسب سازی شهرستان اشاره نموده و بیان داشت : هفته ای را که پشت سر نهادیم تحت عنوان هفته جهانی معلولین نامگذاری شده بودکه طی این مدت برنامه های گسترده ای در سطح شهرستان اجرا شد و نیز دربحث مناسب سازی در این هفته با پوشش خوب و عالی اطلاع رسانی درامر فرهنگ سازی مناسب سازی اقدامات خوبی صورت گرفته است . 

وی درادامه افزود: در شهرستان درطول ۹ ماه گذشته , ۳ موردجلسه انجام شده که بحمدالله از چندین مورد مصوبات که به تصویب این ستاد رسیده،تعدادی  مصوبات شهرستانی اجرایی و به نتیجه رسیده اند و تعدادی در دست اجرا و به تعدادی هم ترتیب اثر داده نشده است. 

ایشان با اشاره به کسب رتبه برتر اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان درجشنواره شهید رجایی،از همه همکاران خود و تمامی دستگاه های مرتبط و همراه بهزیستی در رأس فرماندار شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

در این نشست مهندس عزیزی فرماندار و رئیس جلسه، ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در زمینه رفع موانع مناسب سازی از سوی دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی در شهرستان اظهار داشت : بحمداله در سایه تلاشهای خوب اعضای ستاد مناسب سازی نتایج مطلوبی برای معلولان در شهرستان عاید شده و فرهنگ مناسب سازی جای خود را بخوبی در ذهن و افکار تمامی مسئولین پیدا کرده است .

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت موضوع مناسب سازی و بهبود محیط شهری برای استفاده افراد دارای معلولیت خاطر نشان ساخت : امیدواریم با همت و جدیت بیشتر تمامی دست اندرکاران بتوانیم شهری توانمند و موفق در زمینه تسهیل تردد و دسترسی افراد معلول به امکانات و خدمات شهری معرفی شویم .

 در پایان اعضاء ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و تشکل های معلولین و جانبازان نظرات ، دیدگاهها و انتظارات خویش را در راستای بهینه شدن مناسب سازی بیان داشتند و مصوباتی در راستای اجرایی شدن به تصویب رسید.

انتهای پیام/فاطمه رضایی

کد خبر 49002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد