بندرعباس | تجلیل مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از پرسنل دارای معلولیت

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت افراد دارای معلولیت از کارکنان دارای معلولیت شاغل در این مجموعه تجلیل به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی تکریم از  افراد دارای معلولیت ، مهندس  حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به مناسبت  پاسداشت هفته جهانی معلولان با کارکنان دارای معلولیت بینایی شاغل در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس دیدار و گفتگو و از خدمات ارزنده آنان با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آورد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در این رابطه اظهار داشت : باید از ظرفیت و توانمندی افراد معلول در شرکت های  سرمایه گذار استفاده شود چرا که افراد خلاق ، توانمند و نخبه  بسیاری در این قشر از افراد جامعه حضور دارند که باید همه توان و کوشش خود را به کار بریم تا زمینه اشتغال حداکثری آنان را فراهم نماییم .

وی ادامه داد:   افراد دارای معلولیت همواره ثابت کرده اند در زمینه ها و عرصه های مختلف مایه افتخار و سرافرازی بوده اند و تحت هیچ شرایطی معلولیت آنها باعث نگردیده تا از  اهداف خود عقب‌نشینی نمایند.

 مهندس حسن خلج طهرانی اضافه کرد : ما این آمادگی را داریم تا از توان و ظرفیت معلولین در بخش ها و قسمت های مختلف استفاده نماییم.

 مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس تصریح کرد: بر اساس مشاهدات و تجربه عینی می توان به یقین گفت که افراد دارای معلولیت نسبت به سایر افراد عادی در انجام وظایف و مسئولیت‌های که به آنها واگذار می‌شود، عملکرد مطلوب تری دارند.

کد خبر 48415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد