امام جمعه ایلام: تقویت روحیه امید نیازمندان اجر دنیوی و اخروی دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تقویت روحیه امید بین نیازمندان از طریق انجام امور خیر و دستگیری از این عزیزان دارای اجر دنیوی و اخروی است.

به‌گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز پنجشنبه در دیدار با حمزه زاده، مدیر عامل مجمع خیران کشور و حاج حمید شاه حسینی عضو هیات مدیره این مجمع و خیر سازنده شیرخوارگاه بهزیستی ایلام افزود: خدمت به نیازمندان توفیقی است که خداوند به افراد خیر اعطا و باید از این فرصت استفاده بهینه کنند.

وی با ذکر اینکه بسیاری از افراد دارای تمکن مالی مناسب بوده ولی بدرستی انرا هزینه نمی کنند ادامه داد: هزینه درست درامد نعمتی است که خداوند به افراد خیر داده است.

وی با تقدیر از افراد خدمات افراد خیر گفت: وقتی فردی خیر به مرحله ای برسد که مال خود را متعلق به خدا بداند بدون شک بدرستی از ان استفاده و بهره خواهد برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به در پیش بودن کنگره سرداران و سه هزار شهید ایلام افزود: خدمت به مردم این استان که در دوران دفاع مقدس با ایثار و از خودگذشتگی مقابل دشمنان ایستادگی کردند بسیار ارزشمند است.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از مشارکت حاج حمید شاه حسینی خیر سازنده شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان این اداره کل گفت: این مرکز مامنی برای کودکانی بوده که پناهگاهشان بهزیستی است.

زهرا همتی با ذکر اینکه امسال ۱۹ کودک در این مرکز پذیرش و ساماندهی شده است افزود: تاکنون در مجموع بیش از ۳۰۰ کودک در شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان بهزیستی ساماندهی شده اند.

کد خبر 47101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد