تقدیر امام‌جمعه ایلام از اقدام خیر نیک اندیش تهرانی برای احداث منزل مسکونی مددجویان بهزیستی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سفر مدیر عامل و اعضا مجمع خیرین کشور به استان در روز گذشته و تعهد احداث ۵۴ واحد مسکونی برای خانواده های دارای دو عضو معلول در ایلام از سوی خیر نیک اندیش حاج حمیدرضا شاه حسینی گفت: این اقدام انساندوستانه قابل تقدیر و تجلیل بوده و وقتی این کار ارزشمند می شود که این فرد بر عدم رسانه ای شدن این کار و گمنام بودن نامش تاکید و اصرار داشته است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار افزود: با توجه به عمل خیرخواهانه این فرد که بیانگر توجه به افراد دارای معلولیت است این رفتار و منش می تواند الگویی برای افرادی قرار گرفته که دارای تمکن مالی مناسب هستند.

وی با اشار به مشکلات اقتصادی نیازمندان ابراز امیدواری کرد نظیر چنین امور خیری از سوی افراد نیکوکار اعم از بومی و غیر بومی در این استان گسترش یابد.

خطیب جمعه ایلام با قدردانی از خیرین و نیکوکاران که در این شرایط به فکر مردم مستمند هستند، گفت: انسانهای آزاده و بزرگ از آنچه که خداوند روزیشان کرده است به دیگران انفاق می کنند.

وی انجام کار خیر و بخشش را نوعی معامله با خداوند ذکر کرد و گفت: هرکسی به این توفیق و درجه از انسانیت نمی رسد.

حسن حمزه زاده مدیر عامل مجمع خیرین کشور و حاج حمیدرضا شاه حسینی عضو هیات مدیره این مجمع روز گذشته در سفر یک روزه به ایلام از شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) و مجتمع اموزشی ویژه دانش اموزان استثنایی حاج قاسم سلیمانی که توسط خیر نیک اندیش شاه حسینی احداث شده، بازدید کردند.

در این سفر احداث ۵۴ واحد مسکونی برای خانواده های دارای دو عضو معلول این استان توسط شاه حسینی به عنوان سومین طرح خیریه این خیر در استان تقبل شد.

پایان

کد خبر 47138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد