کارگاه «ارتباط مؤثر در محیط کار» برای کارکنان بهزیستی خراسان رضوی

کارگاه «ارتباط مؤثر در محیط کار» به همت پایگاه بسیج بهزیستی خراسان رضوی و با همکاری معاونت پیشگیری این نهاد در دومین روز هفته بسیج به صورت نیمه حضوری برگزار گردید.

فرمانده پایگاه بسیج بهزیستی خراسان رضوی در حاشیه این کارگاه گفت: از آنجا که ارتباط مناسب، مؤثر، مفید و نتیجه‌بخش در محیط کار بین کارکنان، می‌تواند کارآمدی مجموعه را بالا ببرد و در خدمت به جامعه‌ی هدف تأثیر بسیار مثبتی دارد، این کارگاه برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

معصومه خداپرست گفت: یکی از اهداف بسیج در محیط اداری، بالا بردن سطح کارآمدی سیستم و افزایش کیفیت خدمت به جامعه هدف است.

وی اضافه کرد: بسیجی امروز باید هدف کارآمدی مجموعه‌های ساختار نظام را یک راهبرد بداند و در این جهت تلاش حداکثری داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: لذا با این هدف، به نظر می‌رسد با توجه به تحلیلی که از سابقه‌ی روابط اداری، ارتباط بین فردی و ارتباطات فکری روانی در محیط کار داشتیم به این نتیجه رسیدیم که بالا بردن فاکتورهای محافظ در مقابل عوامل ریسک در معادلات ارتباطی در محیط کار، می‌تواند آرامش، طمأنینه، بردباری و خوشرویی را که از صفات اخلاقی مورد نظر اسلام می‌باشد را در بین کارکنان افزایش دهد.

خداپرست گفت: بر اساس راهبردهایی که برای بسیج کارکنان در ادارات تعریف شده، الزامات وظایف سازمانی در راستای وظایف ذاتی بسیج تعریف شده است و این بدان معنا است که در صورتی که ما در بهزیستی به وظایف سازمانی خود به درستی عمل کنیم، در واقع در جهت حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش کرده‌ایم که همان وظایف ذاتی بسیج می‌باشد.

وی اظهار داشت: در روز اول هفته بسیج نیز یک گردهمایی داشتیم که مدیر کل دستگاه، خط مشی بسیج در سازمان را تعریف و ایجاد ساختار بسیجی در فرایند خدمات به جامعه هدف را یک اصل مهم دانست.

خداپرست ادامه داد: ما نیز راهبرد ساختار بسیجی را برای روان‌سازی و کارآمدی خدمات در نظر گرفته‌ایم و در جهت بهبود کیفیت خدمت به مددجویان عزیز، حرکت می‌کنیم.

وی یادآور شد: این دوره به صورت نیمه حضوری برگزار شد که تعدادی از کارکنان در محل برگزاری کارگاه در ستاد استان به صورت حضوری و سایر کارکنان در شهرستان‌ها و ستاد از طریق مجازی در کارگاه شرکت کردند.

شایان ذکر است بهزیستی خراسان رضوی بیش از 1300 نفر پرسنل دارد که در 33 شهرستان مشغول خدمت به مددجویان می‌باشند.

کد خبر 46897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد