گراش| برگزاری همایش یک روزه استعداد یابی آموزشی ، شغلی افراد دارای معلولیت بینایی

همایش یک روزه استعداد یابی آموزشی و شغلی با حضور ۵۰ نفر از مددجویان دارای معلولیت بینایی و خانواده های آنها در شهرستان گراش برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گراش، همایش یک روزه استعداد یابی آموزشی و شغلی با حضور ۵۰ نفر از مددجویان دارای معلولیت بینایی و خانواده های آنها در این شهرستان برگزار شد.
غلامی رئیس اداره بهزیستی گراش گفت: این همایش بر اساس نیاز سنجی انجام شده قبلی با هدف بررسی تخصصی استعداد ها و پتانسیل های فردی افراد دارای معلولیت بینایی در جهت ایجاد توانمندی های شغلی ، آموزشی و در نتیجه رسیدن به توانمندی فردی و اجتماعی برگزار شده است. 
او در ادامه افزود: این همایش در دو بخش سخنرانی و کارگاهی توسط تیم  تخصصی موسسه نابینایان  توانگران  شیراز شامل : رابط آموزشی و خط بریل،  روانشاس و مشاور تحصیلی و شغلی ، متخصص فناوری اطلاعات ، فضای مجازی و دیجیتال برگزارشده که مورد استقبال شرکت کنندگان در همایش قرار گرفت.
 رئیس اداره بهزیستی شهرستان گراش بیان داشت:  این همایش با همکاری موسسه نابینایان توانگران کارآفرین شیراز و حمایت مالی موسسه فرهنگی ، ورزشی آبشار اندیشه گراش در محل آن موسسه برگزار گردید.

انتها/فاطمه رضایی

کد خبر 45561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد