بر طرف کردن مسائل و مشکلات سالمندان به نوعی کمک و مساعدت به آینده امروز ما است

همزمان با ششم روز از هفته ملی سالمندان علیرضا ایزدپور مدیرکل از مرکز آموزشی و توانبخشی سالمندان روزانه خانه مهر(ویژه آقایان) سمنان بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیرکل از مرکز آموزشی و توانبخشی سالمندان روزانه خانه مهر(ویژه آقایان) سمنان بازدید و با سالمندان مرکز دیدار کرد.

این دیدار که در ششمین روز از هفته ملی سالمندان انجام شد، احمد پیوندی معاون توانبخشی اداره کل نیز مدیرکل را همراهی می کردند.

 علیرضا ایزدپور مدیرکل در ابتدا ضمن تبریک رزو جهانی و هفته ملی سالمندان، ایشان را سرمایه ها ی ارزشمند جامعه نامیده و ایشان راجمعیت ارشد کشور برشمردند و افزودند : به نقل از سالمندان که گفته می شود که، آنان به دوران جوانی و میانسالی باز نخواهند گشت ولی جوانان و میانسالان حتما به دوره پیری خواهند رسید ادامه دادند : در واقع بر طرف کردن مسائل و مشکلات سالمندان به نوعی کمک و مساعدت به آینده امروز ما است.

ایشان قائل شدن احترام به سالمندان را وظایف افراد جامعه برشمرده و حاصل این بزرگداشت و تکریم را  ایجاد احترام برای خود افراد در آینده دانسته و تصریح کردند : بر عهده و وظیفه ما است در طول ایام سال به فکر و در جهت رفع نیاز سالمندان تلاش کرده و این اقدامات را منوط به یک هفته و ایام خاص ندانیم.

مدیرکل بهزیستی استان، مناسب سازی اماکن و فضاهای عمومی، توانمند سازی و ایجاد انگیزه و امید به زندگی را چند مولفه مهم در توانمند سازی سالمندان بیان و اظهار داشتند : نتیجه این توانمند سازی حضور سالمندان در اجتماع و داشتن سالمندانی سالم و با نشاط است.

ایشان در پایان با توجه به شعار ملی هفته سالمند با عنوان بهره‌مندی عادلانه همه سنین از فناوری دیجیتال از تمامی هم استانی های عزیز  دعوت کردند تا با بسیج  همگانی برای آموزش یک مهارت دیجیتال به سالمندان در قالب پویش رسانه‌ای «من می‌توانم؛ هیچ وقت برای یادگیری دیر نیست" با هدف آموزش مهارت بهره‌برداری از فناوری دیجیتال به سالمندان برای انجام فعالیت‌های روزمره زندگی به خصوص خریدهای الکترونیکی و ارتباطات تصویری شرکت نمایند. ایشان در ادامه سخنان پایانی خود از کلیه پرسنل بهزیستی استان، مراکز غیردولتی و شرکای اجتماعی این اداره کل در سطح استان در ارائه خدمات به جامعه هدف تقدیر و تشکر داشتند.

کد خبر 44146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد