بازنگری عمیق شیوه‌نامه‌های ارزیابی عملکرد بهزیستی شهرستان‌های خراسان رضوی

شیوه‌نامه‌ی ارزیابی عملکرد بهزیستی شهرستان‌های خراسان رضوی، ‌ مورد بازنگری عمیق قرار می‌گیرد.

به گفته‌ی مسؤول واحد مدیریت عملکرد و ارزیابی بهزیستی خراسان رضوی، ارزیابی فعلی، دارای کارآمدی کافی نبوده و گاها بر نظر مدیران میانی و کارشناسان ستادی متکی است اما در شیوه‌نامه‌های جدید، عملکرد واقعی مدیران و مجموعه‌ی تحت مدیریت‌شان ملاک ارزیابی قرار می‌گیرد و ملاک‌های ارزیابی برگرفته از نظام‌نامه نظارتی کشور می‌باشد.

غلامرضا خالدی در حاشیه‌ی نشست تخصصی بازنگری شیوه‌نامه‌ی ارزیابی عملکرد مدیران بهزیستی شهرستان‌ها گفت: در شیوه‌نامه‌های جدید، تلاش شده که جزئیات عملکرد واقعی با تکیه بر مستندات متقن مورد توجه باشد و از نظرات شخصی فاصله گرفته شود.

وی همچنین گفت: این بازنگری در راستای شفاف‌سازی، نظام‌مند شدن برنامه‌ریزی عملکردی، ارزشیابی واقعی و شفاف و همچنین مستند سازی عملکردها انجام می‌شود.

خالدی با بیان اینکه در سال گذشته نیز دو برنامه سامانه دیده‌بان و تعارض منافع در همین راستا به اجرا درآمد گفت: در قسمت تعارض منافع در سال گذشته فعالیت متعارض تعدادی از مدیران و کارشناسان با قوانین، ملغی گردید و در بخش سامانه‌ی دیده‌بان به ۸۱۰ شکایت مردمی رسیدگی شد که رضایت مردمی را در سازمان افزایش داد.

وی ادامه داد: شفاف‌سازی، تکیه بر منابع آنلاین و سامانه‌های اطلاعات عملکردی، افزایش قابلیت‌های نظارتی بر عمکرد بهزیستی و مجموعه‌های تحت پوشش و همچنین افزایش زمینه‌ها نظارت بر عملکردها، با قوت و سرعت ادامه دارد و تلاش می‌شود نظارت بر عملکردهای مدیران از سوی مردم، سمن‌ها و مددجویان، تسهیل گردد.

مسؤول واحد مدیریت عملکرد، نظارت و بازرسی بهزیستی خراسان رضوی گفت: افزایش اعتماد عمومی و حفظ سرمایه‌ی اجتماعی سازمان، مهم‌ترین هدف ما است و تمام برنامه‌ها و اقدامات نظارتی، بازرسی و شفاف‌سازی عملکرد مدیران در همین راستا انجام می‌شود.

کد خبر 43693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد