به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی اظهار داشت: از این تعداد ۲۱۸ متقاضی مراکز مشاوره حضوری دولتی و هشت هزار و ۵۰۰ نفر نیز در مراکز مشاوره حضوری غیردولتی خدمات لازم و مورد نیاز خود را دریافت کرده اند.
وی افزود: خدمات ارایه شده از طریق ۵۰ مرکز مشاوره حضوری غیردولتی، یک مرکز مشاوره حضوری دولتی و یک مرکز غیرحضوری در سطح استان قزوین انجام شده است.
به گفته این مسوول، اداره کل بهزیستی استان قزوین به صورت روزانه خدمات مشاوره مختلفی را از طریق برنامه و سامانههای مختلف ارایه میکند و در این زمینه نیز خوشبختانه تاکنون توانسته بسیاری از مسایل و مشکلات مردم را مرتفع و یا کاهش دهد.
وارثی اضافه کرد: این اداره کل در سه سطح به مراجعه کنندگان خدمات ارایه می کند که برخی از این خدمات به صورت عمومی و برخی دیگر به صورت تخصصی ارایه می شود.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: موضوعات مربوط به ویروس کرونا در صدر سووالات و مشاوره مردمی قرار داشته و در این زمینه مشاوران ما با مطالعه جدیدترین مقالات علمی و پژوهشی به مراجعه کنندگان خود در اسرع وقت پاسخ می دهند.
نظر شما