۹۸ درصد جامعه هدف بهزیستی زنجان واکسینه شده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی قیداری بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چهار هزار و ۲۰۰ خانواده سالمند معلول تحت پوشش بهزیستی استان هستند، گفت: پیشگیری‌های لازم برای واکسیناسیون آن‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت موسسات خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال برای واکسینه کردن سالمندان معلول در استان استفاده شده است، اظهار کرد: ۹۸ درصد جامعه هدف بهزیستی استان در مجموع واکسینه شده‌اند.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه تمام کادر و مددجویان مقیم در مراکز شبانه‌روزی بالغ بر ۸۰۰ نفر در دو نوبت واکسینه شده‌اند، گفت: روند واکسیناسیون در استان به خوبی جلو می رود.

محمدی قیداری از وجود ۲۲ هزار معلول در استان زنجان خبر داد و گفت: اطلاعات این تعداد معلول در سامانه بهزیستی استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۶۳ مرکز غیردولتی روزانه، شبانه روزی، ویزیت در منزل و مرکز مراقبت در منزل و کلینیک مددکاری و موسسات مردم نهاد در حوزه معلولین و توانبخشی فعالیت دارند، ابراز داشت: بیش از ۹ هزار معلول از خدمات این مراکز استفاده می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده کارکنان اورژانس اجتماعی، معلولین شدید و خیلی شدید تحت پوشش بهزیستی استان واکسینه می‌شوند.

کد خبر 42349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد