پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت هفته دولت

مدیر کل بهزیستی استان طی پیامی سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به خدمتگذاران مردم، اعضای هیئت دولت و کارمندان این اداره کل گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی  

دوم شهریور ماه هر سال، سالروز بزرگداشت یاد و خاطره فعالان و جهادگرانیست است که با تلاش و خدمت بی چشمداشت و صادقانه  عزت و سربلندی در خور توجه در جهان را برای کشور عزیزمان ایران اسلامی رقم زده اند.

هفته دولت با نام دو شهید والا مقام شهیدان رجایی و باهنر مزیّن گردیده که بی تظاهری از بارزترین اخلاق شخصی آنها بود که نشان از وحدت بین مردم و دولت اسلامی است تا سرافرازی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران را فراهم سازد.

اگر امروز ایران اسلامی در دنیا هر روز سربلندتر و عزتمندتر از دیروز جلوه می کند مدیون مجاهدت آزادمردانی است که در مسیر مقدس آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران از دلبستگی های این دنیا چشم بربسته و خدمتگذاری به مردم را در اولویت کاری خود قرار دادند.

بی شک تلاش کارمندان دولت در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و اقتصادی، موجب توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور و در نهایت دستیابی به رضایت مردم و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این ایام فرصتی ارزشمندی است جهت تجلیل از انسانهای شایسته ای  که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.

اینجانب ضمن پاسداشت  هفته دولت و روز کارمند، این ایام  را برای اعضای محترم  هیات دولت، ملت شریف ایران و تمامی کارمندان متعهد و عزیزان خدمت رسان بویژه کارمندان و کارکنان این اداره کل گرامی داشته و برای تمامی آنان آرزوی توفیق و سربلندی می نمایم.

مهدی دیناری

مدیر کل

کد خبر 41869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد