دیداربا امام جمعه شیروان در نخستین روز از هفته بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیروان به همراه کارکنان بهزیستی این اداره با امام جمعه این شهرستان دیدارکردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، در اولین روز از هفته بهزیستی علی اکبر آرام رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیروان و جمعی از کارکنان به مناسبت چهل و یکمین گرامیداشت هفته بهزیستی در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان شیروان حضور یافته و با حجت الاسلام والمسلمین رمضان پور رئیس دفتر ایشان دیدار و گفتگو کردند.

علی اکبر آرام در این نشست ضمن تبریک گرامیداشت هفته بهزیستی به تشریح فعالیتها و خدمات بهزیستی شیروان به جامعه هدف تحت پوشش در زمینه های درمان، معیشت، مسکن مددجویان ،اشتغال، حوزه آسیبهای اجتماعی، اعتیاد و خدمات مورد ارائه به افراد دارای معلولیت پرداخت و اظهار داشت: در هفته بهزیستی امسال ضمن برگزاری برنامه های مختلف با حداکثر رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از گسترش بیماری کرونا، دو مرکز حمایتی توانبخشی ویژه سالمندان و افراد داراری بیماری اعصاب و روان افتتاح می شود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رمضان پور ضمن تبریک هفته بهزیستی اذعان داشت: خدمت در سازمان بهزیستی و جامعه هدف تحت پوشش و اقشار ضعیف و محروم جامعه یکی از توفیقاتی است که خداوند نصیب مجموعه بهزیستی نموده و کارکنان باید قدردان این موهبت الهی باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش فرمودند با توجه به اینکه کسانی تحت پوشش بهزیستی می باشند اکثرا کم توان یا ناتوان هستند، باید به گونه ای با آنان رفتار شود که در جامعه احساس حقارت نکنند.

 در پایان رئیس اداره بهزیستی شیروان نیز ضمن تشکر از همراهی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای تکمیلی امام جمعه معزز شهرستان شیروان، عنوان کرد: بهزیستی توجه ویژه ای را از مسئولین و خیرین می طلبد و بهترین نهاد برای خدمت رسانی است.

دیداربا امام جمعه شیروان در نخستین روز از هفته بهزیستی

کد خبر 39709

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد