خدمات توانبخشی و مشاوره ایلام رایگان شد

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی خدمات توانبخشی کلینیک جامع شهر ایلام و همچنین مرکز مشاوره رایگان شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، زهرا همتی افزود: به همین منظور خدمات مرکز جامع توانبخشی و مشاوره بهزیستی در شهر ایلام شامل کاردرمانی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، شنوایی‌سنجی و بینایی‌سنجی از امروز تا پایان هفته بهزیستی رایگان است.

به گفته وی، این اقدام با هدف رفاه حال شهروندان و گرامیداشت هفته بهزیستی انجام و عموم مردم می توانند از خدمات این مراکز بصورت رایگان استفاده کنند.

وی  همچنین از افتتاح ۲۸۷ طرح اشتغالزایی مددجویان با اعتباری افزون بر ۱۴۰ میلیارد ریال در ۶ شهرستان خبر داد و گفت: واگذاری ۱۳۸ واحد مسکونی مددجویان، افتتاح مرکز مشاوره، گروه های همیار زنان سرپرست خانوار، مرکز غربالگری معتادان متجاهر در طول هفته  انجام خواهند شد.

وی غبارروبی مزار شهدا، دیدار با مسئولان استان، حضور در برنامه های صدا و سیما، نشست خبری، تور رسانه ای، بازدید از مراکز بهزیستی و منازل مددجویان، تقدیر از مددجویان موفق و زنان سرپرست خانوار، تقدیر از افراد خیر و مانور اورژانس اجتماعی را از دیگر برنامه های هفته بهزیستی عنوان کرد.

به گفته همتی، برنامه های هفته بهزیستی امسال با شعار بهزیستی در گام دوم، هوشمند سازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده برگزار خواهد شد.

۲۵ تیرماه در سالنامه رسمی کشور به عنوان روز بهزیستی و تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

کد خبر 39593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد