امام‌ جمعه ایلام: کرامت انسانی مددجویان در خدمت رسانی حفظ شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: کرامت انسانی مددجویان در خدمت رسانی به این قشر باید حفظ شده و مورد تکریم‌ ویژه قرار گیرند.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه همزمان با نخستین روز هفته بهزیستی در دیدار با مدیر کل و جمعی از کارکنان این سازمان با اشاره به جامعه هدف بهزیستی از جمله سالمندان و کودکانی که در مراکز این سازمان نکهداری می شوند، ادامه داد: خلا عاطفی این افراد باید برطرف ومورد حمایت ویژه قرار گیرند.

وی ضمن اعلام امادگی برای دیدار و سرکشی از این افراد افزود: خدمت رسانی به این افراد توسط کارکنان بهزیستی بسیار ارزشمند بوده و دارای اجر و پاداش است.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: لازمه خدمت رسانی به این افراد صبور و بردباری است و ارتباط با انها از نظر بعد عاطفی و حمایتی باید بیش از پیش باشد.

وی بیان کرد: جامعه هدف بهزیستی افرادی بوده که قدرت فریاد زدن ندارند و به عنوان قشری از جامعه باید مورد توجه قرار گیرند. امام جمعه ایلام با اشاره به مشکل تعاونی مسکن بخشی از مددجویان بهزیستی از سالهای گذشته گفت: با توجه به تامین زمین، روند ساخت مسکن این افراد باید با شتاب ویژه انجام شود.

وی با تقدیر از مجموعه خدمات بهزیستی ایلام بر فراهم‌کردن زمینه جلب هرچه بیشتر مشارکت خیران برای حمایت از مددجویان بهزیستی تاکید کرد و گفت: مسوولان و افراد خیر مشکلات مددجویان و نیازمندان را باید از نزدیک مشاهده و مورد بررسی قرار دهند.

###راه اندازی ۴۰ سامانه الکترونیکی با هدف شفاف سازی خدمات بهزیستی

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با اشاره به رویکرد شفاف سازی خدمات این سازمان گفت: در این زمینه ۴۰ سامانه الکترونیکی ایجاد که بسیاری از فعالیتهای بهزیستی از این شیوه به مددجویان ارایه می شود.

زهرا همتی به رویکرد محله محوری خدمات این سازمان اشاره کرد وگفت: بسیاری از خدمات بهزیستی امروز محله به محله ارایه می شوند.

وی غربالگری شنوایی، بینایی، و نجام مشاوره ژنتیک را از جمله مهمترین طرح های پیشگیرانه بهزیستی برای کنترل و کاهش معلولیت عنوان کرد.

همتی احداث ۲۹۸ واحد مسکونی، جلب ۷۳ میلیارد ریال مشارکت مردمی، پرداخت ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال، توزیع بیش از ۱۷ میلیارد ریال وسایل توانبخشی بین افراد دارای معلولیت و سالمند را از جمله بخشی از اقدام ها و خدمات این سازمان در طول سال گذشته عنوان کرد.

وی همچنین از همراهی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در همراهی و حمایت پویش های مختلف مردمی برای کمک و خدمت رسانی به مددجویان این سازمان تقدیر کرد.

کد خبر 39685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد