گرمسار | اعتیاد یک بیماری که جامعه و خانواده را نابود میکند

محمد نسیمی در گزارشی عملکرد واحد پیشگیری شهرستان در سال گذشته را در امر اعتیاد تشریح کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمد نسیمی مدیر اداره بهزیستی شهرستان گرمسار در گزارشی عملکرد واحد پیشگیری شهرستان در سال ۱۳۹۹ را در امر اعتیاد تشریح کرد .

نسیمی در ابتدا اعتیاد را یک بیماری که جامعه و خانواده را نابود و باعث متلاشی شدن آنها می گردد بیان و اذعان داشتند : بهزیستی شهرستان گرمساردر سال گذشته در حوزه پیشگیری از اعتیاد آموزشهای را به جامعه هدف در قالب تعداد ۹۴۴ نفر در محلات شهرستان و اجرای مشاوره فردی و خانوادگی با موضوع اعتیاد اجرای داشته است .

 وی در ادامه :  در امر ترک اعتیاد نیز این شهرستان در مراکز اقامتی زندگی دوباره ۱۵۳ نفر ، کمپ اقامتی رهایی ۱۲۹ نفر ، مرکز جامع درمان اعتیاد باران مهر  ۳۰ نفر  را نیز پذیرش داشته است که به کلیه مراکز از طریق بهزیستی شهرستان یاری برگ تخصیص داده شده است .

نسیمی گفت : مرکز جامع درمان اعتیاد و بازتوانی اعتیاد در بهمن ۹۹ افتتاح گردید که افراد با بستری شدن در آنجا پس از پایان دوره سم زدایی چهار ماهه به فراگیری حرفه ای می پردازند تا پس از ترخیص بتوانند در جامعه با اشتغال موثر از اعتیاد فاصله گرفته و زندگی سالمی ادامه دهند .

در خاتمه ایشان اظهار امیدواری کرد با تلاش مستمر کارشناسان و همکاران خدوم و زحمتکش بهزیستی استان بتوانیم هرچه بیشتر جامعه را بسوی سلامت و گسترش شعار نه به اعتیاد هدایت تا جامعه ای عاری از اعتیاد داشته باشیم.

کد خبر 38857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد