آیین پرچم‌گردانی خدام حرم مطهر امام هشتم(ع) در بهزیستی خراسان رضوی

در ششمین روز از دهه‌ی مبارکه‌ی کرامت و چهار روز مانده به ولادت امام رضا(ع) خدام حرم مطهر رضوی با حضور در بهزیستی خراسان رضوی، پرچم متبرک سبز حرم امام هشتم(ع) را در بهزیستی گرداندند و بسته‌های متبرک را به کارکنان بهزیستی اهدا کردند.

این آیین با حضور سرپرست بهزیستی خراسان رضوی، فرمانده شورای پایگاه بسیج بهزیستی استان، معاونین این نهاد، کارشناسان مسؤول بخش‌های تخصصی و بخش کثیری از کارکنان این نهاد انقلابی، برگزار گردید.

در این آیین، یکی از خدام، ضمن خداقوت به کارکنان بهزیستی استان، پرچم حرم رضوی را در مقابل سرپرست بهزیستی استان و کارکنان حاضر گرداند و حاضران ضمن تبرک جستن از این پرچم، صلوات خاصه را با همراهی خدام در محوطه‌ی ستاد بهزیستی استان، قرائت نمودند.

بهزیستی خراسان رضوی در دهه‌ی کرامت، چندین برنامه‌ی فرهنگی اجرا کرده که از جمله‌ی آنها می‌توان به تقدیر از دختران مرکز سلامت، تجلیل از دختران معلول و دختران تحت تکفل زنان سرپرست خانوار بهزیستی و تجلیل از کارشناسان خطوط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ اشاره کرد.

بهزیستی استان همچنین با همکاری مؤسسات خیریه و مراکز نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست، از دختران موفق این مراکز نیز طی مراسمات جداگانه‌ای در مشهد و شهرستان‌ها تجلیل کرده است.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی در سخنان کوتاهی در این مراسم، ضمن اشاره به حدیث سلسله‌الذهب و اهمیت زیارت امام رئوف در آرامش روانی، از همه‌ی کارکنان بهزیستی خواست در تأسی به فرمان ولایت، در انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان به صورت فعال شرکت کنند.

کد خبر 38215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد