نخستین نشست کمیته مدیریت عملکرد بهزیستی آذربایجان شرقی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی بر بهره مندی از مشورت، مشارکت و نوآوری در زمینه بهبود روش ها در مدیریت عملکرد تاکید کرد.

دکتر فرگل صحاف در نخستین نشست کمیته مدیریت عملکرد بهزیستی استان  با اشاره به اهمیت توجه به مصوبات کمیته، اظهار داشت: تحلیل و آسیب شناسی وضعیت موجود و ارتقای رضایتمندی جامعه هدف، باید در اولویت برنامه های حوزه مدیریت عملکرد باشد.

مدیرکل بهزیستی اظهار امیدواری کرد تا  با دقت نظر و بهره مندی از نظرات صاحبنظران دراصلاح روش ها و ساختارهای موجود تلاش کنیم و خروجی تصمیمات کمیته مدیریت  عملکرد در نهایت به  تسهیل، تسریع و ساماندهی امور مربوط بیانجامد.

بلوری مسئول کمیته مدیریت عمکرد بهزیستی استان نیز در این نشست که با حضور اعضای اصلی و کارگروه تخصصی برگزار شد، ضمن ارائه گزارش عملکرد سال ۱۳۹۹ کمیته ، وضعیت پیشبرد اهداف جشنواره شهید رجائی را تشریح کرد.

در ادامه نشست،  بررسی وضعیت آماده سازی مستندات جشنواره شهید رجائی براساس محورها  و شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه، نحوه بارگذاری مستندات در سامانه مدیریت عملکرد و برنامه زمانبندی جشنواره مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد معاونت های تخصصی و اعضای تیم جشنواره شهید رجائی اداره کل، ضمن تعامل با کارشناسان مرتبط کشوری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، آمادگی لازم را در برای رفع نواقص احتمالی داشته باشند .

در  ادامه نشست کمیته مدیریت عملکرد، اعضای کمیته به ارائه دیدگاه ها و پیشنهاد های خود در خصوص موضوع جلسه پرداختند.

کد خبر 37068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد