نقش موثر روان شناسان در ارتقای سلامت اجتماعی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با صدور پیامی فرارسیدن ۹ اردیبهشت روز روان شناس و مشاور را به جامعه روان شناسان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

                                                                                                                            باسمه تعالی


آفرینش تجلی قدرت آفریدگار و انسان اشرف مخلوقات در این هستی است که باریتعالی از خلق چنین موجودی به خود بالیده است.

بشر، این موجود شگفت انگیز همواره در صدد کشف زوایای پنهان خلقت بوده است و در این میان وجود خویش را نیز مجزا ندانسته و به کشف جنبه های ناشناخته خویش پرداخت.

 علم روانشناسی نیز ماحصل اهتمام ابناء بشر بود که پیوند عمیق جسم و روان و گوشه ای از قدرت آفریدگار را آشکار کرده و استعدادهای ناشناخته ی بشر را به وی نشان داد.

روان شناسان، این جستجوگران حقیقت وجودی بشر، پی به عظمت خلقت اشرف مخلوقات برده و با علم به عمق تاثیر نیروی روانی بر جسم آدمی و حیات کلی بشر، این دانش را در راه زیباتر کردن نگرش انسانی به زندگی و حل مشکلات روانی انسان ها به کار می گیرند.

اینجانب بر خود لازم می دانم، روز روانشناس را خدمت جامعه روان شناسان و به ویژه همکاران  روان شناس بهزیستی که در این عرصه متحمل زحمات مضاعفی شده و بالاخص در دوران شیوع بیماری کووید ۱۹ با حضور موثر خویش و قرار گرفتن در متن زندگی انسان ها، در کاهش آلام و مشکلات روانی هموطنان عزیز به ویژه جامعه هدف بهزیستی  نقش موثری ایفا کردند، قدردانی نمایم.

از ایزد متعال توفیقات روز افزون برای کلیه متخصصان این عرصه در راستای ارتقای سلامت روان جامعه خواستارم.

دکتر فرگل صحاف
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی

کد خبر 35341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد