اطلاعیه روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور در خصوص اختلاف ملکی این سازمان با نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی

به دنبال اختلاف ملکی سازمان بهزیستی با نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی،روابط عمومی این سازمان اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در این اطلاعیه آمده است:با عنایت به مطالب مطروحه و مصاحبه های صورت گرفته در مورد اختلاف ملکی سازمان بهزیستی و آقای دکتر فرشادان نماینده محترم مردم شریف سنندج در مجلس شورای اسلامی(مدیر کل سابق بهزیستی استان کردستان) به اطلاع می رساند:

در سال ۱۳۹۱ با انعقاد قرار دادی ملکی از املاک بهزیستی استان کردستان به استناد قانون اصلاح ماده (۸) قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن مصوب۹۸/۱۰/۲۵ و بند (الف) همان قانون «فروش منازل سازمانی به ساکنین واجدالشرایط» به ایشان واگذار می گردد.

لازم به ذکر است که در زمان واگذاری ملک، آقای دکتر فرشادان مسئولیتی در بهزیستی به عهده نداشته اند. پس از انعقاد قرارداد واگذاری، موضوع قرارداد از طرف دستگاه های نظارتی مورد اشکال قرار می گیرد و متعاقب آن سازمان بهزیستی به طرح دعوی جهت ابطال قرارداد واگذاری از طریق مراجع قضایی اقدام می نماید.

پرونده مذکور در حال حاضر در دستگاه قضایی در انتظار دریافت حکم نهایی می باشد و رأی دستگاه قضایی در این خصوص فصل الخطاب خواهد بود.

                                                                                                                                                                                     روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 35092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد