اردبیل ا خوشبختانه فرهنگ سازی خوبی به منظور استفاده از خدمات مشاوره در استان انجام گرفته است

افتتاح مرکز مشاوره و روانشناختی در هفته دولت

اداره کل بهزیستی استان اردبیل در راستای اهداف پیشگیرانه و ارتقائ سلامت روان آحاد جامعه در سطح استان در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات مشاوره ای و روان شناختی و بهره مندی مناسب از ظرفیت های تخصصی موجود در سطح استان اقدام به گسترش و حمایت از مراکز مشاوره ای نموده است.

طاهره رزاقپورمعاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان در بخش دیگر از سخنان خود به ضرورت گسترش کمی و کیفی مراکز مشاوره اشاره کرد و گفت: این مراکز به منظور افزایش سطح رضایتمندی افراد از زندگی ، کاهش آسیب های روانی – اجتماعی و پاسخ به نیازهای مشاوره ای افراد در شرایط کنونی زندگی اهمیت فراوانی دارد .

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان اضافه کرد : خوشبختانه فرهنگ سازی خوبی به منظور استفاده از خدمات مشاوره در استان انجام گرفته است بطوریکه هم اکنون 80 مرکز مشاوره حضوری غیر دولتی در تمام نقاط استان در حال فعالیت هستند که در کنار خط تلفنی 1480 و یک مرکز مشاوره حضوری دولتی خدمات مشاوره روانشناختی به مردم استان ادامه می دهند.

وی ادامه داد: این مراکز مشاوره در سه سطح سلامت روان ، عمومی و تخصصی در حال فعالیت هستند و براساس بند 16 ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت مصوب 27/11/1380 مجلس شورای اسلامی صدور مجوز فعالیت برای ایجاد مراکز خدمات مشاوره به عهده سازمان بهزیستی کشور گذاشته شده است .

کد خبر 3453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد