آغاز واکسیناسیون سالمندان مقیم مراکز بهزیستی استان؛ 
سالمندان کرمانی در برابر کرونا واکسینه می‌شوند

فردای کرمان – گروه جامعه: مدیرکل بهزیستی استان کرمان از آغاز واکسیناسیون سالمندان مقیم در مراکز بهزیستی استان خبر داد و گفت که در مرحله‌ی اول این واکسیناسیون ۳۶۲ نفر از سالمندان استان کرمان شامل ۲۸۲ نفر در کرمان و ۸۰ نفر در شهرستان بم واکسینه خواهند شد.

به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، عباس صادق‌زاده بیان کرد: «مرحله‌ی اول واکسیناسیون کووید ۱۹ سالمندان مقیم در مراکز شبانه‌روزی استان کرمان و مراقبین فعال در این مراکز با حضور کارشناسان مسئول بهزیستی، مرکز بهداشت و اورژانس ۱۱۵ در سراهای سالمندان کرمان آغاز شد».
وی با بیان این‌که سالمندان و مراقبین مراکز شبانه‌روزی بر اساس مطالعات یکی از گروه‌های پرخطر در مقابل ویروس کرونا هستند، گفت: «انجام واکسیناسیون این قشر از جامعه‌ی هدف بهزیستی علاوه بر پیشگیری از شیوع این ویروس و حفظ سلامت آنان، کرامت انسانی این افراد را هم به خوبی مد نظر داشته است چراکه انتشار اخبار گوناگون مبنی بر آسیب‌پذیر بودن این قشر، اثرات روانی بر آنان داشته و انجام واکسیناسیون در ایجاد آرامش سالمندان تاثیر بسزایی دارد».
مدیرکل بهزیستی استان کرمان افزود: «در مرحله‌ی اول این واکسیناسیون ۳۶۲ نفر از سالمندان استان کرمان شامل ۲۸۲ نفر در کرمان و ۸۰ نفر در شهرستان بم واکسینه خواهند شد»

کد خبر 33525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد