مرکز مشاوره پیام در دانشگاه پیام نور قم افتتاح شد

همزمان با اعیاد مبارک رجبیه و طی مراسمی مرکز مشاوره وخدمات روانشناختی پیام در دانشگاه پیام نور قم افتتاح شد.

در آئین افتتاح این مرکز که با حضور ریاست دانشگاه پیام نور استان،دکتر پهلوانی مدیرکل بهزیستی قم،علیمرادی سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی وجمعی از مدیران بهزیستی و دانشگاه پیام نور برگزار شد دکتر پهلوانی مدیرکل بهزیستی قم ضمن تبریک عید مبعث و اعیاد رجبیه و شعبانیه افزود:مرکز مشاوره پیام تحت نظارت بهزیستی قم و وابسته به دانشگاه پیام نور بیست ودومین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی تحت نظارت بهزیستی قم می باشد و افتتاح این مرکز و در این روزهای فرخنده را به فال نیک می گیریم .

مدیرکل بهزیستی قم با اشاره به اهمیت خدمات مشاوره ای در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و ارتقا سلامت روانی جامعه خاطرنشان کرد بهزیستی استان همیشه دست همکاری خود را بسوی مراکز دانشگاهی دراز کرده و آماده هرگونه همکاری،تعامل و همفکری با جامعه دانشگاهیان استان در زمینه کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی است .

پهلوانی با اشاره به خدمات شاخص مراکز مشاوره و خط 1480در دوران کرونا و تلاش در جهت کاهش تبعات روانی این بحران ،توجه بیش از پیش به فرهنگ مشاوره و گسترش مراکز مشاوره در سطح استان را خواستارشد.

لازم به ذکر است مرکز مشاوره پیام با استفاده از مشاورین مجرب آماده ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی در زمینه های خانواده،تحصیلی، تربیتی،اختلالات روانشناختی و... به دانشجویان و عموم مردم می باشد.

کد خبر 33408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد