نیشابور | فولاد خراسان مددجویان بهزیستی نیشابور را بکار می‌گیرد

مدیر عامل فولاد خراسان گفت: در توسعه واحد فولاد خراسان و شرکت‌های تحت پوشش این مجموعه صنعتی، برای تأمین نیروی کار مورد نیاز، از مددجویان بهزیستی متناسب با ظرفیت‌شان بهره‌گیری خواهد شد.

کسری غفوری که در مراسم اهدای هدیه‌ی ۵۰۰ میلیون ریالی برای اشتغال مددجویان بهزیستی سخن می‌گفت افزود: باید به جای ماهی‌دادن، ماهیگیری به مددجویان بیاموزیم.

وی تأکید کرد: ما در آینده‌ی نزدیک بیش از یک هزار نفر نیرو استخدام می‌کنیم و از بهزیستی می‌خواهیم فهرستی از افراد آماده‌ی اشتغال از بین مددجویان را به ما بدهد تا متناسب با شرایط و ظرفیت، آنها را در مشاغل مناسب بکارگیری نماییم.

فرماندار نیشابور نیز در این مراسم شرکت فولاد خراسان را مجموعه‌ای با مسؤولیت‌پذیری بالا یاد کرد و گفت: همیشه و در همه‌ی زمینه ها از کمک‌های این مجموعه‌ی صنعتی برخوردار بوده‌ایم.

علی‌رضا قامتی گفت: بهزیستی خدمات زیادی را به مددجویان ارائه می‌دهد اما وجود خیرین نعمتی برای شهرستان است و بخصوص مجموعه‌ی فولاد در جایگاه بلندی ایستاده و کمک‌های بسیار خوبی به همه‌ی نیازمندان از جمله مددجویان بهزیستی داشته و دارد.

به گفته‌ی رئیس بهزیستی نیشابور، کمک ۵۰۰ میلیون ریالی مجتمع فولاد خراسان بخشی از کمک یک صد میلیون تومانی این نهاد است که وعده شده به کمک هزینه اشتغال مددجویان اختصاص یابد.

دکتر علی صدر گفت: تمام این مبلغ صرف کمک هزینه اشتغال برای خرید وسایل و ابزار کار یا افزایش سرمایه‌ی کار و امثال هم خواهد شد و در تمام موارد، پیگیری لازم برای عدم انحراف این مبالغ از مسیر اشتغال انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این کمک برای رفع نیاز ۱۴ خانواده‌ای که نیاز به کمک هزینه فوری اشتغالی دارند اهدا خواهد شد.

کد خبر 33228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد