با دستور رئیس جمهور فعالیت ۸۴ بهزیستی کوچک در گلستان افتتاح شد

پروژه خدمت‌رسانی مراکز مثبت زندگی سازمان بهزیستی کشور با دستور رئیس جمهور بصورت ویدیوکنفرانس به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ ۲۴۰۰ مرکز مثبت زندگی سازمان بهزیستی با دستور دکتر روحانی فعالیت خدمت‌رسانی خورا آغاز کردند که سهم گلستان ۸۴ مرکز است.

دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان در حاشیه این مراسم که بصورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، گفت: با افتتاح این مراکز در گلستان ۳۰۸ جوان و متخصص مشغول به کارشدند.

وی افزود: با هماهنگی که انجام شده است ۴۵ نفر از پرسنل این مراکز توان خواه و مددجو بهزیستی بوده که خود نوعی درک متقابل و بهره گیری از ظرفیت های سازمان است.

مدیرکل بهزیستی گلستان با اشاره به ۵۴ نوع ارائه خدمت این مراکز گفت: ارائه ۲۲ خدمت ضروری و رایگان در مثبت زندگی یکی از اقدامات موثر این مرکز است.

دکتر حسینی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار پرونده مددجویی به ۸۴ مرکز گلستان انتقال داده شده است که همه آنها بصورت الکترونیک بوده است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات خوب این مراکز محله محور بودن و دسترسی آسان جامعه هدف به خدمات گسترده سازمان بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی گلستان امکان ارائه خدمت بر بستر اینترنت و دولت الکترونیک را دیگر مزیت این مراکز برشمرد و گفت: با تسهیل گری و دردسترس بودن ارائه خدمت به هم وطنان علاوه بر کمک به کادر درمان کشور در شرایط ویژه گسترش کرونا به افراد دارای معلولیت این امکان را میدهد تا بدون نیاز حضور فیزیکی در اداره بهزیستی شهرستان درخواست ارائه خدمت کرده و مددکار مرکز محله خود را در جریان نیاز های خود قراردهد.

کد خبر 33168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد